زلزله ۶ ریشتری هرمزگان خسارت جانی نداشت

زلزله ۶ ریشتری هرمزگان خسارت جانی نداشت

ایسنا نوشت: مدیرعامل هلال احمر استان هرمزگان گفت: خوشبختانه هیچ خسارت جانی در مناطق زلزله زده استان هرمزگان رخ نداده است.

مختار سلحشور افزود: بعد از وقوع زلزله، ارزیابی تیم‌های هلال احمر درمورد وضعیت روستاهای حوالی کانون زلزله آغاز شده و هیچ گونه خسارت جانی در این متاطق گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه عمد زلزله در روستاهای لاور، کوران و چند روستای دیگر احساس شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه به جز ترک خوردگی جزئی در برخی مناطل مسکونی هیچ خسارت دیگری رخ نداده است.

سلحشور با اشاره به اینکه نیروهای امدادی و ارزیاب جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله زده مستقر هستند، اضافه کرد: تمامی اقلام و تجهیزات امدادی ارسال شده و در صورت نیاز بین مردم توزیع می شود.

گفتنی‌ست در ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه و ۴۴ ثانیه بامداد امروز ۲۶ اسفندماه زلزله‌ای به بزرگای ۶ در مقیاس ریشتر در کوخرد استان هرمزگان رخ داد. این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری و به فاصله ۲۹ کیلومتری لمزان، ۳۹ کیلومتری جناح و ۴۱ کیلومتری چارک این استان و رخ داد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات زلزله ۶ ریشتری استان هرمزگان

۲۳۳۲۳۳

پست بعدی

مطهری : چنین حرفی از شما بعید بود ،آقای وزیر خارجه

پ مارس 17 , 2022
مطهری از سخنان وزیرخارجه درباره آزادی نازنین زاغری انتقاد کرد. علی مطهری نوشت: وزیر امور خارجه گفته ان « آزادی نازنین زاغری ارتباطی با دریافت پولمان از انگلیس نداشت، با نگاه انسانی صورت گرفت» از آدم صادقی مثل ایشان چتین حرفی بعید بود. خوب است جرم زاغری به مردم توضیح […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000