دومین تصادف اتوبوس با تریلی/ دو حادثه مشابه در یک روز

دومین تصادف اتوبوس با تریلی/ دو حادثه مشابه در یک روز

فارس نوشت: رئیس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر در آزاد راه اصفهان نطنز ۵ نفر مصدوم شدند. گفتنی است امروز در محور بجستان هم تصادف مشابهی بین تریلی و اتوبوس باعث فوت یک تن و مصدوم شدن 16 نفر شد.

عباس مدنی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: ساعت ۴ و ۲۶ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس که از گناوه عازم تهران بود، در آزادراه اصفهان نطنز، ۴۵ کیلومتری نطنز با یک دستگاه تریلر برخورد کرد.

دومین تصادف اتوبوس با تریلی/ دو حادثه مشابه در یک روز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز افزود: به محض اطلاع از وقوع حادثه گروهی از نیروهای امداد و نجات پایگاه جاده‌ای نطنز و همچنین پایگاه اورژانس روستای نیه در محل حادثه حاضر شدند.

به گفته وی، در حادثه برخورد اتوبوس با تریلر، ۵ سرنشین مصدوم و مصدومان حادثه پس از انجام اقدامات اولیه از سوی عوامل اورژانس و امدادگران پایگاه هلال احمر به بیمارستان خاتم‌الانبیای نطنز منتقل شدند؛ علت وقوع این حادثه از سوی عوامل پلیس راه نطنز بادرود در دست بررسی است.

گفتنی است امروز در محور بجستان در خراسان جنوبی نیز تصادف مشابهی بین اتوبوس و تریلی باعث مرگ یک تن و مجروح شدن 16 نفر شد.

دومین تصادف اتوبوس با تریلی/ دو حادثه مشابه در یک روز

47231

پست بعدی

انتقاد نسرین بابایی از بی احترامی به پدر و مادر در سریال‌های طنز

ش سپتامبر 4 , 2021
مهر نوشت: نسرین بابایی بازیگر سریال «افرا» از تجربه همکاری با بهرنگ توفیقی کارگردان این سریال و نگاه دغدغه‌مند آن به خطه شمال کشور سخن گفت. نسرین بابایی بازیگر سریال «افرا» که خود اهل خطه شمال کشور است با اشاره به اعضای یک خانواده در سریال که برخی از آنها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000