سیدجواد هاشمی و یوسف صیادی، «شوتبال» بازی می‌کنند

سیدجواد هاشمی و یوسف صیادی، «شوتبال» بازی می‌کنند

فصلِ تازه «شوتبال»، نوروز ۱۴۰۱ به آنتن شبکه نسیم بازمی‌گردد. یوسف صیادی، سیدجواد هاشمی، علی مشهدی، نصرالله رادش و … از بازیگرانی هستند که در این برنامه با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسابقه «شوتبال» با اجرای علی عامل‌هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون، دراستودیویی متفاوت که به شکل یک ورزشگاه درآمده است، تولید و در سال جدید پخش خواهد شد.

این برنامه در این فصل، میزبان چهره‌های سینمایی، تلویزیونی و قهرمانان ورزشی از جمله یوسف صیادی، سیدجواد هاشمی، علی مشهدی، حسین سلیمانی، مهدی یغمایی، نصرالله رادش، حمید گل‌خندان و جواد فروغی است که در قالب دو تیم باهم رقابت خواهند کرد. همچنین برخی از این چهره‌ها، با حضور خانواده و فرزندان خود در این رقابت شرکت دارند.

«شوتبال» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان و کارگردانی محمد پیوندی، در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه، عید نوروز ۱۴۰۱، ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

۵۷۵۷

پست بعدی

سانحه رانندگی در محور هشترود- مراغه ۸ مصدوم برجای گذاشت

چ مارس 16 , 2022
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: سانحه رانندگی در محور هشترود- مراغه در ۲۵ کیلومتری هشترود هشت مصدوم برجای گذاشت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000