پیام تسلیت آیت‌الله جنتی برای درگذشت آیت‌الله علوی گرگانی

پیام تسلیت آیت‌الله جنتی برای درگذشت آیت‌الله علوی گرگانی

دبیر شورای نگهبان با صدور پیامی رحلت آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان پیام تسلیت رئیس مجلس خبرگان رهبری در پی ارتحال آیت الله حاج سید محمدعلی علوی گرگانی (ره) به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا یَخْشَی اللَّهَ مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ ۗ

ارتحال فقیه عالیقدر آیت الله العظمی آقای حاج سید محمد علی علوی گرگانی "رضوان الله تعالی علیه" موجب تأثر و تألم گردید.

این فقیه وارسته طی سالیان طولانی، عمر پربرکت خویش را صرف نشر معارف اسلامی و تبیین مکتب اهل بیت "علیهم السلام" و تربیت شاگردانی فاضل در حوزه علمیه قم نمود.

این مرجع بصیر و انقلابی با حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی و ولایت فقیه و نیز داشتن روحیه مردمی و سبک زندگی بی‌آلایش و ساده‌، فقاهت، سیاست و مردم‌داری را توأمان به منصه ظهور گذاشت.

اینجانب رحلت این عالم و فقیه برجسته را محضر مبارک حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی"، مراجع معظم تقلید "دامت‌برکاتهم"، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان گلستان، علاقمندان و بازماندگان محترم به ویژه آقازادگان محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن عالم ربانی، رحمت و مغفرت الهی و برای خاندان گرامی، صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

پیام تسلیت آیت‌الله جنتی برای درگذشت آیت‌الله علوی گرگانی

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۱۷

پست بعدی

همتی خطاب به محسن رضایی: شیر اول را می بندید مواظب شیر دوم باشید

چ مارس 16 , 2022
عبدالناصر همتی رئیس اسبق بانک مرکزی در توییتر گفت:‌ معاون رئیس جمهور گفته است:" با ندادن ارز نفت به بانک مرکزی یکی از شیرهای نقدینگی را بستیم."! به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیروز محسن رضایی در هشتمین همایش مدیریت جهادی ادعا کرده بود: ۳ شیر کارشان این بود که آب به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000