انتقاد از کارنامه نمایندگان مجلس دردسرساز شد / درخواست عضو هیئت رئیسه از فرمانده «ناجا» برای برخورد با نیروی «خاطی»

انتقاد از کارنامه نمایندگان مجلس دردسرساز شد / درخواست عضو هیئت رئیسه از فرمانده «ناجا» برای برخورد با نیروی «خاطی»

مدارا نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس با انتقاد از کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از اظهارات یک فرد وابسته به نیروی انتظامی علیه مجلس تأکید کرد: نمایندگان مجلس همواره به دنبال خدمت به مردم و کسب رضایت الهی بوده و انتظار می رود فرمانده نیروی انتظامی با فرد خاطی برخورد کند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: اخیرا فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شود که یک نفر از افراد وابسته به نیروی انتظامی، مجلس را با تعابیر ناپسندی یاد کرده و کلمات ناشایستی در خصوص کلیت نمایندگان به کار می برد. ما می دانیم که نیروی انتظامی خادم مردم و وظیفه شناس بوده و مجلس نیز همواره سعی دارد تا از نیروی انتظامی حمایت کند اما این صحیح نیست که یک فرد با چنین الفاظی نمایندگان را مورد خطاب قرار دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: نمایندگان مجلس روزانه حدود ۱۲ تا ۱۴ ساعت کار مداوم انجام می دهند. آیا نمایندگان دنبال علافی و بطالت هستند و یا دنبال کار سیاسی می روند؟ همه نمایندگان به دنبال خدمت به مردم و کسب رضایت الهی هستند. از فرمانده نیروی انتظامی انتظار می رود تا با فرد خاطی برخورد کند.

انتقاد از کارنامه نمایندگان مجلس دردسرساز شد / درخواست عضو هیئت رئیسه از فرمانده «ناجا» برای برخورد با نیروی «خاطی»

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس همواره از کلیت نیروی انتظامی دفاع کرده و آن را مورد حمایت قرار می دهد اما این برخورد ناشایست با مجلس صحیح نیست.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر سلیمی بیان کرد: تذکر شما درست است اما بنده تأکید می کنم که انصافا کارکنان نیروی انتظامی و فرماندهان آنان بسیار زحمت کش هستند و در هر زمان به انجام وظیفه می پردازند. حرف هایی که علیه مجلس زده شد واقعا نابجا است. امیدوارم فرمانده نیروی انتظامی خودش برخورد لازم را داشته باشد و اجازه تکرار این اتفاق را ندهد.

۲۱۲۱۷

پست بعدی

جزئیات طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور / اختیار تغییر ساعت ادارات در ماه‌های گرم سال به دولت داده شد

س مارس 15 , 2022
ایلنا نوشت:با تصویب مجلس در جزئیات طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی، اختیار تغییر ساعت شروع به کار ادارات و سازمان ها در ماه های گرم سال به دولت داده شد. در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات طرح نسخ قانون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000