وزیر اطلاعات دولت روحانی خداحافظی کرد

وزیر اطلاعات دولت روحانی خداحافظی کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در پیامی از مردم و همکاران خود در وزارت اطلاعات خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اینک که آخرین روز خدمتم در وزارت اطلاعات، پایگاه عظیم مبارزه و جهاد را سپری می‌نمایم، لازم می‌دانم از محبت‌های آحاد ملت شریف ایران اسلامی و هم دلی‌ها و همراهی‌های همکاران عزیزم در دولت‌های یازدهم و دوازدهم و نیز همکاری‌های صمیمانه مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و نظامی کشور و به ویژه اعتماد رئیس جمهور محترم وقت و عنایت‌های مقام معظّم رهبری (مدظلّه العالی) به این سرباز کوچک خود تشکر نمایم.
هشت سال پیش، پس از معرفی رئیس جمهور محترم وقت و اخذ رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، با توکل به حضرت احدیت و توسل به حضرت زهرای بتول اطهر (س) و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و راهبرد شرع، قانون و اخلاق، خدمت خود را در وزارت اطلاعات آغاز کردم و مدیریت این نهاد مقدس را در راستای اجرایی نمودن مأموریت‌های ذاتی تعیین شده به دوش گرفتم.
در پیمودن این راه، از توان، تجربه، پیشنهادها و انتقادهای مدیران و کارکنان پرتلاش، انقلابی، ولایی، متعهد و متدین وزارت اطلاعات بهره‌ها بردم و با استفاده از عقل جمعی و کارشناسی عزیزان، بسیاری از برنامه‌های مربوطه اجرایی شد. همچنین، همراهی اصحاب رسانه، آحاد ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مسئولین محترم دستگاه‌های مرتبط اینجانب را در پیش برد رویکرد اصولی، « اطلاعات مردمی و مردم محور » کمک شایان نمود که جا دارد از همه عزیزان تشکر نمایم.
خود را همواره و در هر موقعیت و تحت هر عنوان خدمتگزار کوچک مردم و سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و در این راستا از هیچ خدمتی فروگذار نخواهم کرد.
برادر کوچک شما
سیدمحمود علوی.

22715

پست بعدی

قیمت هویج به زیر ۱۰ هزار تومان خواهد رسید

چ آگوست 25 , 2021
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با اشاره به اینکه قیمت هویج در بازار روند نزولی دارد، گفت: تا یکماه آینده قیمت این صیفی به زیر ۱۰ هزار تومان خواهد رسید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسدالله کارگر با اشاره به اینکه قیمت هویج در بازار روند نزولی پیدا کرده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000