جزئیات طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور / اختیار تغییر ساعت ادارات در ماه‌های گرم سال به دولت داده شد

جزئیات طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور / اختیار تغییر ساعت ادارات در ماه‌های گرم سال به دولت داده شد

ایلنا نوشت:با تصویب مجلس در جزئیات طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی، اختیار تغییر ساعت شروع به کار ادارات و سازمان ها در ماه های گرم سال به دولت داده شد.

در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور، با ماده واحده این طرح با ۱۱۵ رأی موافق، ۷۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۰ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

اختیار تغییر ساعت ادارات در ماه‌های گرم سال به دولت داده شد

بیشتر بخوانید :

متن ماده واحده به شرح زیر است:

قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب ۱۳۸۶/۵/۳۱ مجلس شورای اسلامی نسخ می گردد.

به هیات وزیران اجازه داده می شود ساعت شروع به کار سازمان ها، ادارات و مراکز تابعه را متناسب با ماه های گرم سال نواحی مختلف کشور از اول خرداد تا پایان شهریورماه حداکثر یک ساعت زودتر تعیین کند.

۲۱۲۱۷

پست بعدی

شیوع سویه جدید کرونا در آمریکا

س مارس 15 , 2022
ایسنا نوشت: مقامات بهداشتی ایالات متحده اعلام کردند: زیرسویه BA.۲ اُمیکرون مدتی است که در مناطقی از ایالات متحده در حال گردش است. به گفته مقامات بهداشتی آمریکا، این زیرسویه از سویه اصلی امیکرون تاکنون حدود ۳۵ هزار تن را در این کشور آلوده کرده است. به گفته یکی از مقامات محلی، واکسن ها و داروها همگی ابزار موثری هستند که می توان برای مقابله با این ویروس از آن ها استفاده کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز، مقامات آمریکا اخیرا خواستار تخصیص بودجه بیشتری به منظور مقابله با کووید۱۹ شده اند. بیشتر بخوانید: خطر شروع پیک هفتم کرونا بعد از نوروز ۲۳۳۲۳۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000