رئیس‌جمهور : همه شهدا و خانواده آنان عزیز و مورد احترام ملت ایران هستند

رئیس‌جمهور : همه شهدا و خانواده آنان عزیز و مورد احترام ملت ایران هستند

ایرنا نوشت:رئیس‌جمهور گفت : دولت خود را خادم خانواده شهیدان والامقام می‌داند و خدمتگزاری در این زمینه را برای خود مغتنم و موجب برکت می‌د

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر جمعه در دیدار جمعی از خانواده شهدای مازندران با تجلیل از رشادت و ایثار شهیدان و صبر و استقامت خانواده شهدا گفت: شهدا در آزمون دفع شرّ دشمنان اسلام و قرآن پیروز و موفق شدند و خانواده معزز آنان نیز در میدان صبر و مقاومت، دشمنان را ناامید کردند.

وی با تاکید بر اینکه همه شهدا و خانواده آنان عزیز و مورد احترام ملت ایران هستند، اظهار داشت: مسئولان برای رسیدگی به امور خانواده شهدا، مسئولیت سنگینی برعهده دارند و خدمتگزاری در این عرصه توفیق و امتحان الهی است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: دولت خود را خادم خانواده شهیدان والامقام می‌داند و خدمتگزاری در این زمینه را برای خود مغتنم و موجب برکت می‌داند.

در این دیدار شماری از مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدای استان مازندران در فضای صمیمی دغدغه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند.

۲۱۲۱۷

پست بعدی

عطریانفر : رئیسی به برجام دل بسته است / شرایط تحقق وعده های سفرهای استانی ،وجود ندارد

ش مارس 12 , 2022
قرن نو نوشت:یک سیاستمدار اصلاح‌طلب گفت : بستر مناسبی به لحاظ حمایت نهادهای؛ «قانونی»، «سیاسی»، «انتخابی» و «انتصابی» برای توفیق رئیس دولت فراهم شده و این کانون‌های قدرت ایشان را حمایت می‌کنند. روزگاری اصولگرایان و مخالفان حسن روحانی او رامتهم می‌کردند که تمامی تخم‌مرغ‌های خود را در سبد برجام چیده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000