عضو هیات رئیسه مجلس : شفافیت آرای نمایندگان قطعا تصویب می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس : شفافیت آرای نمایندگان قطعا تصویب می‌شود

فارس نوشت: سلیمی گفت: برخی افراد که حتی یکی روز هم موافق شفافیت نبوده اند منتقد طرح شفافیت آرا هستند .

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت آرا اظهار داشت: رئیس مجلس و اعضای هیئت رئیسه بارها این طرح را پیگیری کرده و این هیات بدنبال به سرانجام رساندن طرح شفافیت آرا است.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: اگر بررسی طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس شفاف و علنی باشد موافقان و مخالفان آن مشخص می شوند؛ برخی افراد که حتی یکی روز هم موافق شفافیت نبوده اند منتقد طرح شفافیت آرا هستند ولی قطعا مجلس یازدهم آنرا به تصویب می رساند.

عضو هیات رئیسه مجلس : شفافیت آرای نمایندگان قطعا تصویب می‌شود

بیشتر بخوانید:

سلیمی گفت: هیات رئیسه مجلس یازدهم مشوق اصلی به سرانجام رساندن طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس است و حتی یک نفر هم در هیات رئیسه مجلس تردیدی در این باره ندارد و می توانم به جرات بگویم که همه اعضای این هیات در تمامی جلساتی که طرح شفافیت آرای نمایندگان بررسی شد موافق آن بودند و ذره ای از آن کوتاه نیامدند.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

فروکش کردن نسبی کرونا؛ بازگشت شهرهای آبی به نقشه ایران/ جدول اسامی شهرها

ش مارس 5 , 2022
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، با فروکش کردن نسبی موج ششم کرونا با اُمیکرون، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۱۸۴ شهر در هفته گذشته به ۱۴۸ شهر کاهش یافت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بنابراعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، با فروکش کردن نسبی موج ششم کرونا با اُمیکرون، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۱۸۴ شهر در هفته گذشته به ۱۴۸ شهر کاهش یافت. کماکان تاکید اصلی بر تکمیل واکسیناسیون (سه نوبت در افراد بالای ۱۸ سال)، واکسیناسیون در کودکان و مادران باردار و نیز رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است. بر اساس آخرین وضعیت رنگبندی شهرستان‌ها، در حال حاضر ۱۴۸ شهر در وضعیت قرمز، ۱۹۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۱ شهر در وضعیت زرد و سه شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین لیست کامل رنگ‌بندی شهرهای کشور در ادامه می‌آید: بیشتر بخوانید: تزریق بیش از ۱۴۲ میلیون دز واکسن کرونا امیکرون تا چند روز منتقل می‌شود؟ 47231

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000