ارسال دومین درخواست مجوز حزب اتحاد ملت به وزارت کشور برای تجمع اعتراض علیه «طرح صیانت»

ارسال  دومین درخواست مجوز حزب اتحاد ملت به وزارت کشور برای تجمع اعتراض علیه «طرح صیانت»

ایلنا نوشت: دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران از ارسال نامه درخواست این حزب برای تجمع در خصوص «طرح صیانت» به وزارت کشور خبر داد.

آذر منصوری، درباره ارسال نامه درخواست تجمع از سوی حزب اتحاد ملت گفت: نامه حزب اتحاد ملت ایران برای «درخواست تجمع در خصوص طرح صیانت» که در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، روز ۸ اسفند به وزارت کشور ارسال و همان روز هم در دبیرخانه این وزارت خانه ثبت شد.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران ادامه داد: امروز هم پیرو همان نامه قبلی، نامه دیگری را به وزیر کشور نوشتم و خانم پهلوانی را نیز به عنوان نماینده حزب برای هماهنگی با وزارت کشور معرفی کردم.

محسن اسلامی دبیر کل کمیسیون ماده ۱۰ احزاب پیش از این در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه حزب اتحاد ملت ایران درخواست تجمع داده است آیا این درخواست به وزارت کشور رسیده یا خیر، گفت: در رسانه‌ها مشاهده شده است اما به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب چیزی نرسیده است.

بیشتر بخوانید:

2121

پست بعدی

۸ فرمان رئیسی برای کیفی و کمی سازی تولید خودرو در کشور

چ مارس 2 , 2022
رئیس جمهور به صورت از پیش اعلام نشده از پارکینگ‌ها و خط تولید شرکت ایران خودرو بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این شرکت تولیدی قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000