خطیب جمعه گرگان : زود است درباره جنگ روسیه و اوکراین قضاوت کنیم

خطیب جمعه گرگان : زود است درباره جنگ روسیه و اوکراین قضاوت کنیم

مهر نوشت: امام جمعه گرگان با اشاره به تحولات اخیر اوکراین و روسیه، گفت: باید منتظر باشیم تا همه جوانب این موضوع مشخص شود و هم اکنون قضاوت در خصوص این وقایع زود است.

حجت الاسلام سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: از متولان حوزه کسب و کار در قوای مجریه انتظار داریم تا برای صدور مجوز و پروانه برای کسب و کارها مباحث را ساده کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه نباید برای دریافت یک مجوز کسب و کار مردم را اذیت کنیم، گفت: شرایط کشور به نحوی است که باید همه موانع را برای ایجاد اشتغال و کار برداریم.

بیشتر بخوانید:

نورمفیدی همچنین از دولتمردان خواست تا در زمینه برخورد با فساد اقدامات جدی تری انجام دهند تا اعتمادافزایی بین مردم شکل بگیرد.

وی اقدامات دولت در آزاد سازی سواحل را بسیار ارزشمند دانست و افزود: این موضع در اذهان عمومی با استقبال خوبی مواجه شده است.

امام جمعه گرگان به تحولات اخیر اوکراین و روسیه اشاره کرد و گفت: باید منتظر باشیم تا همه جوانب این موضوع مشخص شود و هم اکنون قضاوت در خصوص این وقایع زود است.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

گزارش بیستمین کنگره حزب مردم سالاری/ از پیام خاتمی تا سخنان رنانی و فرشاد مومنی

ج فوریه 25 , 2022
جماران نوشت: رنانی گفت : کارآفرین سیاسی باید ریسک پذیر باشد.آقای هاشمی رفسنجانی یک نمونه کارآفرین سیاسی بود. آقای موسوی واقعا این توانایی را داشت اما نظام سیاسی آقای احمدی نژاد را به عنوان نسخه بدل کارآفرین سیاسی روی کار آورد که خلاقیت های مخرب انجام داد. بیستمین کنگره حزب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000