پخش آثار خاطره‌انگیز محمد کاسبی از تلویزیون

پخش آثار خاطره‌انگیز محمد کاسبی از تلویزیون

آثار محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون در هفته پیش‌رو در بخش صحنه‌گران شبکه نمایش در ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد کاسبی بازیگر شناخته شده و متولد سال ۱۳۳۰ تهران است. کاسبی از نوجوانی به تئاتر و بازیگری علاقه‌مند بود و کار خود را با تئاتر آغاز کرد. وی در ۱۳۵۳ به دانشکده هنرهای دراماتیک رفت و در رشته بازیگری و کارگردانی سینما مشغول تحصیل شد. در این دوره او به اجرای تئاترهای بسیاری پرداخت و پس از پیروزی انقلاب برای ۲ سال مسئول واحد نمایش رادیو بود و همزمان به گویندگی رادیو پرداخت.

نخستین فیلمی که کاسبی در آن حضور پیدا کرد در سال ۱۳۶۱ و فیلم مرگ دیگری ساخته محمد رضا هنرمند بود. او برای فیلم پدر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر شده است. او در تلویزیون نیز با حضور در مجموعه هایی چون خوش رکاب بسیار موفق بوده است. فیلم های منتخب این بازیگر که هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهند شد، به ترتیب روز پخش شامل فیلم های دایره سرخ، پدر، دنیای وارونه، زنگ ها، براده های خورشید، نفوذی و بدوک است.

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش نیز از شنبه هفتم تا ۱۳ اسفند ماه ساعت ۱۳ پخش می‌شود که شامل شغل شریف، حتی اگر شب باشد، داماد خوش قدم، خواستگاری، بوگا، عاشقی در وقت اضافه و حالا چه شود است. ساعت ۱۹ نیز فیلم‌های منتخب خانوادگی از این شبکه پخش می شود که شامل فیلم های برف پیما، کارآگاه فاکس، پسر روزنامه چی، وقتی تو خواب بودی، کوه سرخ غرب، سرزمین ماه و بازیگر قانون است.

فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش عبارتند از دشمنان ملت، نجات مزرعه، کونگ فو یوگا، ارثیه، زمانی که آخرین شمشیر کشیده شود، تغییر چهره و ساخت آمریکا و در ساعت یک بامداد نیز منتخب فیلم های کلاسیک به نمایش در می آید که به ترتیب روز پخش شامل در گرمای شب، رویاها، سرداب و پاندول، جاده صاف کن، توده چسبنده ، گاوچران ها و من و خرس ها هستند.

۵۸۵۸

پست بعدی

فرمانده پدافند خاتم الانبیا: برای جلوگیری از غافلگیری ،آمادگی کامل داریم

ج فوریه 25 , 2022
مهر نوشت: امیر رحیم زاده گفت: احراز آمادگی‌های لازم برای مقابله با حوادث و جنگ های احتمالی آینده یکی از ضروریات نیروهای مسلح است. امیر قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی شمال غرب کشور با بیان اینکه نظام مقدس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000