فرمانده پدافند خاتم الانبیا: برای جلوگیری از غافلگیری ،آمادگی کامل داریم

فرمانده پدافند خاتم الانبیا: برای جلوگیری از غافلگیری ،آمادگی کامل داریم

مهر نوشت: امیر رحیم زاده گفت: احراز آمادگی‌های لازم برای مقابله با حوادث و جنگ های احتمالی آینده یکی از ضروریات نیروهای مسلح است.

امیر قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی شمال غرب کشور با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تداوم عزت ملی و اقتدار بین المللی خود نیاز به آمادگی همه جانبه در تمامی عرصه‌ها بویژه حوزه نظامی دارد، اظهار داشت: انواع سناریوهای مختلف طراحی، برنامه‌ریزی و به اجرا در می‌آید تا بتوان برای جلوگیری از غافلگیری، مقابله و پیش دستی در برابر تهدیدات احتمالی آمادگی همه جانبه و کامل را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فناوری‌های مدرن و پیشرفته نقش برجسته‌ای در جنگ‌های آینده خواهد داشت، افزود: مجموعه نیروهای مسلح بویژه پدافند هوایی باید به طور دائم تهدیدات را رصد کرده و توانمندی سامانه‌ها و تجهیزات خود را متناسب با آن تهدیدات ارتقا ببخشد.

خبرهایی مهم از سقوط یک پهپاد در کوهرنگ/ ماموریت پهپاد چه بود؟

بیشتر بخوانید:

امیر رحیم زاده در ادامه با بیان اینکه ماهیت حملات امروز با گذشته کاملاً متفاوت و متمایز است، گفت: احراز آمادگی‌های لازم جهت مقابله با حوادث و جنگ‌های احتمالی آینده یکی از ضروریات نیروهای مسلح است.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تعامل و ارتباط بسیار خوب نیروهای مسلح را در منطقه شمال غرب کشور ستود و تصریح کرد: آمادگی نیروهای مسلح و تحکیم بنیه دفاعی کشور باعث سربلندی نظام و انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان شده است.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

بازداشت اعضای باند سرقت گاردیل در اتوبان تهران-ساوه

ج فوریه 25 , 2022
میزان نوشت: سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان سابقه داری خبر داد که اقدام به سرقت گاردریل‌های اتوبان تهران – ساوه کرده بودند. سرهنگ پیمان لطیفی از دستگیری سه سارق در قالب باند سرقت گاردریل خبر داد و گفت: این افراد اقدام به سرقت ۱۵۰ متر از گاردریل‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000