آدم ربایی در داراب؛ جوان ۱۹ ساله نجات پیدا کرد

آدم ربایی در داراب؛ جوان ۱۹ ساله نجات پیدا کرد

ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان نوجوان ۱۹ساله از چنگال آدم ربایان رها شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: در پی ربایش نوجوانی ۱۹ساله در ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری در یکی از محلات بخش "فورگ" داراب، تیمی از کار آگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک سواری پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش این نوجوان را ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع به منظور حفظ جان این فرد، ماموران پلیس آگاهی تلاش گسترده ای را آغاز و مطلع شدند آدم ربایان به دلیل اختلافات مالی با پدر فرد ربوده شده (معامله ناصواب مواد مخدر) او را گروگان گرفته‌اند.

نوشاد تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی موفق شدند در این خصوص ۲ نفر از آدم‌ ربایان را شناسایی و با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی آنان را کمتر از ۱۷ روز در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: روز گذشته همدستان آدم ربایان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند گروگان را در شهرستان "بندرعباس" رها و فرد ربوده شده خود را به پلیس آگاهی داراب معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه فرد ربوده شده صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت، اظهار کرد: متهمان ۲۴ و ۶۰ ساله هستند و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند ، تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر همدستان آنان با جدیت ادامه دارد.

شهرستان داراب در ۲۲۵ کیلومتری شرق شیراز واقع است.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

از رقیب عشقی تا اختلافات ملکی؛ سرنوشت جالب دو محکوم به اعدام

پ فوریه 24 , 2022
همشهری نوشت: درحالی‌که همه‌چیز در زندان رجایی شهر برای اجرای حکم ۲ محکوم به قصاص آماده بود، آنها پای چوبه دار قرار گرفتند اما در واپسین لحظات دل اولیای دم به رحم آمد و حاضر به اجرای حکم نشدند. نخستین محکوم مردی بود که دکتری حقوق داشت و دوم بهمن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000