تمجید آیت‌الله جنتی از خدمات مرحوم آیت‌الله مومن/ حقیقتا جای ایشان خالی است

تمجید آیت‌الله جنتی از خدمات مرحوم آیت‌الله مومن/ حقیقتا جای ایشان خالی است

ایسنا نوشت: دبیر شورای نگهبان از خدمات علمی مرحوم آیت الله مومن عضو فقید شورای نگهبان، تمجید کرد.

به گزارش خبرآنلاین ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۴ اسفند ۱۴۰۰) طی سخنانی در نطق پیش از دستور جلسه شورای نگهبان با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت آیت الله مومن گفت: یاد و خاطره این عالم بزرگوار و عضو فقید شورای نگهبان را گرامی می‌داریم؛ حقیقتاً از دست دادن ایشان برای ما تلخ بود.

وی با تمجید از خدمات آیت الله مومن در شورای نگهبان، گفت: سوابق آیت الله مومن در مجامع مختلف علمی در تهران و قم، بسیار درخشان بوده و حقیقتا جای ایشان خالی است.

تمجید آیت‌الله جنتی از خدمات مرحوم آیت‌الله مومن

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: از خداوند منان می‌خواهیم که جای ایشان را برای ما پُر کند و به ما توفیق دهد که به وظایف‌مان به خوبی عمل کنیم.

23217

پست بعدی

ببینید | انتقادات شدید الحن نماینده مجلس خطاب به رییس کمیسیون تصویب طرح ضد اینترنت

چ فوریه 23 , 2022
غلامرضا نوری، نماینده بستان‌آباد در انتقاد شدیدالحن خطاب به تقی‌پور، رییس کمیسیون تصویب طرح ضد اینترنتگفت :دیکتاتور شمایید که مجلس را به توپ بستید و ده‌ دقیقه‌ای مصوبه گذراندید. سخنان کامل این نماینده را بشنوید.منبع:ایران من دریافت 16 MB 266 262

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000