طرح صیانت تغییرات گسترده‌ای نسبت به نسخه اولیه داشت/ نسخه‌ای که امروز تصویب شد، باز هم قابلیت اصلاح دارد

طرح صیانت تغییرات گسترده‌ای نسبت به نسخه اولیه داشت/ نسخه‌ای که امروز تصویب شد، باز هم قابلیت اصلاح دارد

ایلنا نوشت: سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: نسخه‌ای که امروز کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید، علیرغم اصلاحات گسترده به نسبت نسخه اولیه، مجددا قابلیت اصلاح دارد و این طور نیست که کلیت تصویب شده عینا به شورای نگهبان ارسال شود.

لطف الله سیاهکلی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی ، درباره مصوبه امروز کمیسیون متبوع خود مبنی بر تایید کلیات طرح موسوم به صیانت گفت: یکی از تغییراتی که در مصوبه نهایی کمیسیون اعمال شد، تغییر عنوان طرح بود؛ به این صورت که طرح مذکور از «طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی» به «طرح نظام تنظیم مقررات و خدمات در فضای مجازی» تغییر نام داد.

وی افزود: علاوه بر این متن مصوب با نسخه ابتدایی طرح تغییرات اساسی و قابل توجهی داشته که علت این تغییرات نیز برگزاری نزدیک به ۴۵ جلسه کارشناسی بود؛ جلساتی که در آن ترکیبی از تمامی پیشنهاداتی که چه به صورت رسمی و چه غیررسمی از سوی کارشناسان و متخصصان حوزه آی تی مطرح شده بود، مورد نظر قرار گرفت. البته نسخه‌ای که امروز به تصویب اعضای کمیسیون رسید، باز هم قابلیت اصلاح دارد و این طور نیست که کلیت تصویب شده عینا به شورای نگهبان ارسال شود.

طرح صیانت تغییرات گسترده‌ای نسبت به نسخه اولیه داشت/ نسخه‌ای که امروز تصویب شد، باز هم قابلیت اصلاح دارد

بیشتر بخوانید:

سیاهکلی در ادامه بیان کرد: طی بررسی این طرح کارشناسانی از بخش‌های حقیقی و حقوقی از جمله نمایندگان وزارت ارتباطات و مرکز پژوهش‌های مجلس در جلسات کمیسیون حضور داشتند و طبعا نظرات آنها نیز در مواد مختلف تصویبی مورد توجه قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی همچنین درباره زمان بررسی جزئیات این طرح، گفت: به نظر می‌رسد با توجه به اینکه یک هفته از بررسی بودجه گذشته ولی همچنان درگیر بررسی مواد و تبصره‌های بخش درآمدی بودجه هستیم و هنوز وارد بخش هزینه‌ها که به طبع با چالش‌های بیشتری همراه خواهد بود، نشده‌ایم، بررسی جزئیات طرح موکول به جلسات سال آینده کمیسیون شود. با این حال اگر فرصتی برای بررسی جزئیات طرح تا پایان سال وجود داشت، حتما از آن استفاده خواهیم کرد.

219

پست بعدی

دردسرهای ساخت و نمایش فیلم «عنکبوت» از زبان کارگردانش

س فوریه 22 , 2022
کارگردان «عنکبوت» در اکران خصوصی این فیلم سینمایی که شب گذشته برگزار شد، از خط قرمزهایی که برای ساخت این اثر وجود داشته است، سخن گفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران خصوصی فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، عصر دیروز (دوشنبه ۲ اسفند) در پردیس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000