رضا یزدانی: بمیرم هم در کنسرتم پلی‌بک نمی‌کنم

رضا یزدانی: بمیرم هم در کنسرتم پلی‌بک نمی‌کنم

رضا یزدانی، با اشاره به این‌که نمی‌فهمد چرا در کنسرت و اجرای زنده، برخی از خوانندگان پلی بک می‌کنند، تاکید کرد اگر بمیرد هم، این کار را نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا یزدانی، نسبت به پلی بک کردن برخی خوانندگان در کنسرت‌ها و اجراهای زنده خود، واکنش نشان داد.

این خواننده شناخته‌شده موسیقی پاپ و پاپ‌راک در گفت‌وگویی ویدئویی در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد کار خوانندگانی که گاه و بیگاه خبر اجرای قطعه یا قطعاتی به صورت پلی‌بک در کنسرت‌شان را می‌شنویم، چیست، گفت: «من اصلا این را نمی‌فهمم و چنین چیزی اصلا در مخیله‌ام نمی‌گنجد. مگر می‌شود چنین اتفاقی بیفتد؟! من بمیرم هم این کار را نمی‌کنم.»

او توضیح داد: «زمانی هست که شما به تلویزیون می‌روی، مثل برنامه «خندوانه» که خودم هم چند وقت پیش رفتم، آن‌جا مشخص است که تو باید پلی‌بک کنی و کسی هم بابت اجرای زنده بلیت نخریده است. اما وقتی کنسرت می‌گذاری و ارکستر می‌آوری و بلیت می‌فروشی، پلی‌بک چه معنایی دارد؟!»

ظن پلی‌بک بودن بخشی از قطعاتی که در کنسرت‌های موسیقی پاپ اجرا می‌شود، در سال‌های اخیر بارها و بارها از سوی منتقدان این اتفاق مطرح شده است.

۵۷۲۵۹

پست بعدی

نماینده مجلس: لجن‌پراکنی‌ها از اتاق‌های فکر عجیب و غریب داخل و خارج کشور است

ج فوریه 18 , 2022
ایرنا نوشت: نماینده مردم لردگان گفت:سپاه پاسدارن در تهدیدها و بحران های کشور در کنار مردم بوده است و توانست کشور را در مقابل همه طوفان ها و حوادث حفاظت کند. «حسین بامیری» در مورد بیانات امروز رهبر معظم انقلاب گفت: جریان تخریب در طول تاریخ همیشه وجود داشته وبا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000