واکنش همسر ماه‌چهره خلیلی به درگذشت وی

5f2d688b0d3b5_5f2d688b0d3b7

ابراهیم اشرفی در خصوص مرگ همسرش در اینستاگرام نوشت: «ماه‌چهره نازنینم رفت»

ابراهیم اشرفی در خصوص مرگ ماه‌چهره‌ خلیلی در پستی اینستاگرامی اینطور واکنش نشان داد:

واکنش ابراهیم اشرفی
واکنش ابراهیم اشرفی

ماه چهره خلیلی در ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۳ با ابراهیم اشرفی ازدواج کرد. این زوج با وجود اینکه براحتی میتوانستند در انگلیس فرزند خود را بدنیا بیاورند اما تصمیم گرفتند در ایران بچه دار شوند، آنها یک پسر بنام پرواز متولد سال ۹۴ دارند.

ابراهیم اشرفی متولد ۱۳ دی ۱۳۵۲ در تهران، فیلمبردار است. ایشان نیز از هنر دور نیستند و بعنوان فیلمبردار و مدیر فیلمبردار فعالیت میکند از جمله کارهای او می توان به فیلم های سینمایی شب بیرون – تنها در چند دقیقه سکوت و … اشاره کرد.

ماه چهره خلیلی متولد ۱۳۵۵ تهران بود. وی دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه اکسفورد انگلستان می باشد. ماه چهره خلیلی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال ۱۳۸۲ برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه پس از ۲۲ سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال ۸۴ پشت سر گذاشت.

ماه چهره خلیلی
درگذشت هنرمندان

پست بعدی

سخنرانی سید حسن نصرالله درباره تحولات لبنان و منطقه

ج آگوست 7 , 2020
«سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان عصر جمعه (۱۷ مرداد) در خصوص تحولات منطقه و تحولات این کشور بعد از انفجار بندر بیروت از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی کرد. قرار بود سخنرانی سید حسن نصرالله چها..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000