رژه خودرویی و موتوری در آبادان برگزار شد

رژه خودرویی و موتوری در آبادان برگزار شد

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور رژه خودرویی و موتوری با حضور پرشور مردم انقلابی و شهیدپرور آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از منطقه آزاد اروند، امروز (جمعه 22 بهمن ماه) همرمان با سراسر کشور مردم انقلابی و شهیدپرور آبادان با حضوری پرشکوه در مقابل زیارتگاه سید عباس این تا مصلای نماز جمعه این شهر با برگزاری رژه خودرویی و موتوری چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

آبادانی ها امروز با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و پوستر های سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر حماسه آفریدند و با آرمان های انقلاب و امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

مردم شهیدپرور آبادان امسال هم به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کووید 19 راهپیمایی 22 بهمن ماه را به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار کردند و در پاسداری از ارزش‌های انقلاب با شعار های ایده‌ی ما ایده ی، عترت و قرآن بود، تمام هستی ما، فدای ایمان بود، بر پا شده به عالم، با قدرت و صلابت، جمهوری اسلامی، بر محور عدالت، ستیز با تیرگی خود برترین جهاد است جهاد مردم ما، علیه هر فساد است، تولید ملی ما، باعث افتخار است، مسیر ملت ما، مسیر اقتدار است فریاد زدند ملتی همدل هستند، این روز مبارک را جشن گرفتند.

پست بعدی

نماینده تهران: بانک ها ملزم به ارائه مشخصات کامل وام گیرندگان کلان به بانک مرکزی شدند

ج فوریه 11 , 2022
نماینده مردم در تهران مجلس از اجبار بانک‌ها به ارائه مشخصات کامل وام گیرندگان کلان به بانک مرکزی خبر داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون انرژی مجلس در توئیتی نوشت: «در کمیسیون تلفیق ‎بودجه1401 مطرح و تصویب شد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000