ماکان بند، امروز، جشنواره موسیقی فجر را قُرُق می‌کند

ماکان بند، امروز، جشنواره موسیقی فجر را قُرُق می‌کند

ایسنا نوشت: دومین روز از آغاز غیررسمی سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر پنجشنبه، ۲۱ بهمن‌ تنها در بخش پاپ و به صورت حضوری اما محدود برگزار خواهد شد.

بخش پاپ که در سی‌وهفتمین دوره از جشنواره موسیقی فجر دو روز زودتر از موعد رسمی، یعنی از چهارشنبه، ۲۰ بهمن‌ماه شروع به کار کرده است، امروز، پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه فقط با دو اجرا از «ماکان‌بند» در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه همراه خواهد بود.

سایر روزهای جشنواره موسیقی فجر در تهران با اجراهایی در ژانرهای ارکسترال، موسیقی دستگاهی، موسیقی نواحی، بین‌الملل، کلاسیک غربی، موسیقی پاپ و مردمی و تلفیقی همراه خواهد بود و مراسم افتتاحیه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه جمعه، ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

شامگاه گذشته و در نخستین روز از آغاز غیررسمی جشنواره نیز علی زندوکیلی و میثم ابراهیمی در سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه اجرا داشتند.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

۵۷۲۵۹

پست بعدی

توضیح سخنگوی دولت درباره علت افزایش قیمت برنج

پ فوریه 10 , 2022
سخنگوی دولت درباره علت افزایش قیمت برنج در توئیتی نوشت: قیمت برنج در اثر خشکسالی افزایش یافته و سوداگری هم افزایش را غیرمنطقی کرده است. علی بهادری جهرمی روز پنجشنبه در پاسخ به یکی از کاربران در توییتر خود نوشت: قیمت برنج در اثر خشکسالی افزایش یافته و سوداگری هم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000