داریوش ارجمند: هر کاری در تلویزیون کرده‌ام پربیننده‌ترین بوده

داریوش ارجمند: هر کاری در تلویزیون کرده‌ام پربیننده‌ترین بوده

داریوش ارجمند می‌گوید دو سال و نیم است در سینما کار نکرده‌ و زیر میزش پر از سناریو است. او می‌پرسد در کدام‌شان بازی کند وقتی هیچ کدام‌ را دوست ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از جمله حاضران در افتتاحیه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در کاروانسرای زین‌الدین در مهریزِ یزد داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون بود. او در حاشیه این مراسم در پاسخ به این سوال که چرا بعد از بازی در نمایش «دندون طلا»ی داوود میرباقری در سال ۱۳۷۸ پیشنهاد بازی در تئاتر دیگری را نپذیرفت، گفت: «بعد از کار داوود میرباقری دیگر نمایشی به پست من نخورد، سینمایش هم همین‌طور است، من دو سال و نیم است در سینما کار نکرده‌ام و زیر میزم پر از سناریو است. در کدام‌شان بازی کنم؟! هیچ کدام‌شان را دوست ندارم.»

ارجمند در پاسخ به این سوال که اگر از او بپرسند پس چگونه است که همچنان پیشنهاد بازی در سریال‌ها و از جمله اخیرا بازی در سریال «یاور» را پذیرفت، افزود: «سریال تلویزیونی، مردمی است. سریال تلویزیونی، هنر مصرفی است. تازه روی همان‌ها هم حساسیت‌های عجیبی دارم، من هر کاری در تلویزیون کرده‌ام پربیننده‌ترین بوده است.»

متن کامل این گفت‌وگو را در داریوش ارجمند: فاتحه ارزش‌های زنانه را به‌خاطر یک مدال طلا نخوانید بخوانید.

۲۵۹

پست بعدی

اهدای اعضای بدن مرد ۵۱ ساله جان ۳ بیما را نجات داد

د فوریه 7 , 2022
با اهدای اعضای حیاتی زنده یاد احمد دانش زرهی از زاهدان، ۳ بیمار در صف پیوند حیات دوباره یافتند. به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان، نادر اسماعیل زائی مدیر انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه استان سیستان و بلوچستان گفت: جانبخش احمد دانش زرهی ۵۱ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000