تذکر اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به پایگاه خبری رکنا

تذکر اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به پایگاه خبری رکنا

اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به‌دلیل تخلفات پایگاه خبری «رکنا» در انتشار محتوا، به این پایگاه خبری تذکر کتبی داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از سایت معاونت مطبوعاتی، در نامه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، خطاب به مدیرمسوول پایگاه خبری رکنا آمده است: «روند انتشار تصاویر و مطالب مغایر با عفت عمومی، انعکاس حوادث به نحوی که در مغایرت با بهداشت روانی جامعه است، انتشار فایل های صوتی بدون مجوز قانونی و نیز استفاده ابزاری از تصاویر زنان در گزارش‌ها همچنان در این پایگاه خبری ادامه دارد و علی رغم تذکرات قبلی، متاسفانه این رویه ناصواب اصلاح نشده است.

در این خصوص مستند به بندهای ۲ و ۱۰ ماده ۶ قانون مطبوعات به جنابعالی تذکر داده می شود. لازم است این روند را به فوریت اصلاح و توضیحات خود را به این اداره‌کل ارسال نمایید.»

۵۸۵۸

پست بعدی

ببینید | اظهار نظر وزیر خارجه در خصوص آخرین تحولات در مذاکرات وین

ی فوریه 6 , 2022
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه در یک گفتگوی تلویزیوینی در خصوص آخرین تحولات و روند گفتگوهای وین برای احیای برجام گفت:هیچ پیش شرطی را از طرف امریکایی برای احیای برجام دریافت نکردیم و تا این زمان هم موضوع پیش شرط مطرح نیست.گزارشی در این خصوص ببینید. دریافت 6 MB 266 262

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000