بازداشت زنی که ۵۵ میلیارد تومان کلاهبرداری کرد

بازداشت زنی که ۵۵ میلیارد تومان کلاهبرداری کرد

میزان نوشت:‌ جانشین رئیس پلیس تهران از دستگیر زنی خبر داد که با ترفند تاسیس شرکت خصوصی از شهروندان ۵۵ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

سردار حمید هداوند گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای به قرارگاه جلب پلیس پیشگیری تهران بزرگ مبنی بر بازداشت یک زن کلاهبردار، شناسایی مخفیگاه متهم و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: متهم در سال ۱۳۹۱ تحت پوشش شرکت فروش اتوبوس اقدام به تاسیس شرکت خصوصی در شهر تهران کرده و با تبلیغ ذی نفوذ بودن در دستگاه‌های اجرائی و توانایی واگذاری اتوبوس با برند شرکت‌های معروف جهانی، اقدام به جذب مشتری و دریافت مبالغ هنگفتی از شهروندان کرده بود. جانشین رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه متهم پس از کلاهبرداری با هویت جعلی به زندگی مخفیانه پرداخته و به طور مرتب محل سکونتش را تغییر می‌داد، تصریح کرد: مخفیگاه متهم در محله بریانک شناسایی و درعملیاتی دستگیر شد. وی افزود: متهم با ۲۰ شاکی روانه مرجع قضائی شد و ارزش کلاهبرداری انجام شده ۵۵ میلیارد تومان است. بیشتر بخوانید:

مرکز شکایت کلاهبرداری ارز دیجیتال معرفی شد

دستگیری نماینده تقلبی دو شرکت خودروسازی در قم

۴۷۲۳۱

پست بعدی

معاون بین‌الملل «مخبر» منصوب شد

ش فوریه 5 , 2022
ایرنا نوشت: معاون اول رییس‌جمهور در حکمی معاون بین الملل و همکاری‌های منطقه‌ای خود را منصوب کرد. در حکم محمد مخبر برای حسن کاظمی قمی با اشاره به تجارب و سوابق او ابراز امیدواری شده مأموریت‌های محوله این حوزه را با اتکال به الطاف خداوند متعال و بهره‌گیری از توانایی‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000