معاون بین‌الملل «مخبر» منصوب شد

 معاون بین‌الملل «مخبر»  منصوب شد

ایرنا نوشت: معاون اول رییس‌جمهور در حکمی معاون بین الملل و همکاری‌های منطقه‌ای خود را منصوب کرد.

در حکم محمد مخبر برای حسن کاظمی قمی با اشاره به تجارب و سوابق او ابراز امیدواری شده مأموریت‌های محوله این حوزه را با اتکال به الطاف خداوند متعال و بهره‌گیری از توانایی‌های مجموعه دولت و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری همکاران و با رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فساد ستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی پیگیری کند و بر همکاری همه دستگاه‌های مربوطه با وی تأکید شده است.

 معاون بین‌الملل «مخبر»  منصوب شد

نماینده ویژه رییس‌جمهور در امور افغانستان، دستیار ویژه اقتصادی وزیر امور خارجه، دبیر ستاد توسعه اقتصادی ایران، عراق و سوریه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و سرکنسول کشورمان در هرات از جمله سوابق حسن کاظمی قمی در سال‌های گذشته است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۹

پست بعدی

رمز و راز فروپاشی پهلوی به روایت فرشاد مومنی / از کاسبی شخصی حکومت‌گران و سفله پروری تا امتیازدهی به بیگانگان

ش فوریه 5 , 2022
ایلنا نوشت: استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: وقتی افراد غیر شایسته، مسئولیت‌های کلیدی جامعه را بر عهده بگیرند آن حکومت سقوط خواهد کرد، تاریخ با هیچ حکومتی در اصول فراز و فرود خود تعارف ندارد. امام علی (ع) نیز از دریچه معرفت اسلامی همین را می‌گوید. فرشاد مومنی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000