چهره خندان جواد عزتی در جشنواره فیلم فجر/ عکس

چهره خندان جواد عزتی در جشنواره فیلم فجر/ عکس

جواد عزتی، بازیگر «مرد بازنده»، با چهره‌ای خندان در نشست جشنواره‌ای این فیلم حضور یافت و از تجربه بازی در تازه‌ترین اثر سینمایی محمدحسین مهدویان گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد عزتی همیشه مورد علاقه عکاسان بوده و هست. او که نقش اصلی «مرد بازنده» ساخته محمدحسین مهدویان را برعهده دارد، عصر دیروز (دوشنبه ۱۱ بهمن)، در نشست خبری این فیلم حضور داشت و قاب‌های زیادی از او با دوربین ثبت شد.

جواد عزتی، در این نشست، درباره نقش خود، توضیح داد: «امیدوارم هر فیلمی بازی می‌کنم نقش درستی داشته باشم. این‌که کاراکتری در سن و سال خودش بازی نکند، نقش را سخت‌تر می‌کند و طبیعتا از این منظر، بازی در «مرد بازنده»، سخت بود.»

او همچنین با عکاسان و خبرنگاران که شرایط سالن سعدی برج میلاد را برای برگزاری نشست‌های جشنواره مناسب نمی‌دیدند، همدلی کرد.

چهره خندان جواد عزتی در جشنواره فیلم فجر/ عکس

۵۷۵۷

پست بعدی

صحرا اسداللهی به عشق پرسپولیس در «بیرو» بازی کرد

س فوریه 1 , 2022
صحرا اسداللهی در نشست خبری«بیرو»، دلیل حضور در این فیلم را، عشق خود به پرسپولیس عنوان کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صحرا اسداللهی در فیلم «بیرو» که داستان زندگی علیرضا بیرانوند است، نقش مادر این دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران را بازی می‌کند. اسداللهی، در نشست خبری جشنواره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000