روایتی از مهمترین نکته مورد توجه رسانه‌های خارجی در مذاکره رئیسی و پوتین

روایتی از مهمترین نکته مورد توجه رسانه‌های خارجی در مذاکره رئیسی و پوتین

میزان نوشت: کارشناس مسائل بین الملل گفت: رسانه‌های عربی، منطقه‌ای، اروپایی و آمریکایی تا ۲ روز بعد از انجام این سفر به تحلیل زوایای مختلف آن پرداختند.

سیدرضا صدرالحسینی ، با اشاره به اهمیت و ابعاد مختلف سفر رئیس‌جمهور به روسیه بیان کرد: این سفر توانست باعث تحکیم روابط ایران با کشور صاحب‌نام، قدرت و پرظرفیت روسیه شود، همچنین موجب افزایش حجم ارتباطات تجاری، اقتصادی، ساسی، فرهنگی، نظامی، دفاعی و امنیتی دو کشور شد.

وی با بیان اینکه سفر رئیس‌جمهور به روسیه موجب تحکیم جبهه ضد تحریم شد، افزود: ایجاد باشگاه کشورهای تحریم شده توسط آمریکا از دیگر دستاوردهای حائز اهمیت این سفر بود و قطبی به اقطاب مخالف اقتصاد امپریالیستی غرب اضافه شد.

روایتی از مهمترین نکته مورد توجه رسانه‌های خارجی در مذاکره رئیسی و پوتین

بیشتر بخوانید:

کارشناس مسائل بین‌الملل بابیان اینکه آینده منطقه و افزایش امنیتی که باید در آن حاکم شود نیز جزو مسائل موردبحث روسای جمهور ایران و روسیه در این سفر بود، گفت: تابلوی اصلی این سفر اقتصادی بود و مسائل مشترک تجاری، بانکی سوئیفت روسی موردتوجه مقامات ۲ کشور قرار گرفت.

صدرالحسینی به رزمایش نظامی ایران، روسیه و چین بلافاصله پس از انجام سفر رئیس‌جمهور به روسیه اشاره کرد و گفت: جهت‌گیری سیاست خارجی دولت سیزدهم در راستای عمق‌بخشی و توسعه روابط با همه کشورهای همسایه، منطقه و جهان به‌طور متوازن است.

وی با اشاره به توجه گسترده رسانه‌های جهان به سفر رئیس‌جمهور گفت: رسانه‌های عربی، منطقه‌ای، اروپایی و آمریکایی تا ۲ روز بعد از انجام این سفر به تحلیل زوایای مختلف آن پرداختند و یکی از نکات مورد توجه‌شان، رساندن سلام و آرزوی سلامتی پوتین برای رهبر انقلاب بود که نشان داد رهبران جهان جایگاه رهبری در ایران را به‌خوبی می‌شناسند.

21219

پست بعدی

رئیس قوه قضائیه: نمی‌توان در شرایط جنگ اقتصادی مانند دوران صلح مسائل را مدیریت کرد.

پ ژانویه 27 , 2022
محسنی‌ اژه‌ای رئیس با تاکید بر لزوم مدیریت صحنه اقتصاد کشور متناسب با تهدیدات موجود علیه آن گفت: نمی‌توان در شرایط جنگ اقتصادی مانند دوران صلح مسائل را مدیریت کرد. رئیس قوه قضائیه با تاکید بر لزوم مدیریت صحنه اقتصاد کشور متناسب با تهدیدات موجود علیه آن گفت: نمی‌توان در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000