بیانیه تند ۱۸۰ نماینده در روز غیبت قالیباف / دولت و دستگاه قضایی برای اقدام در فضای مجازی منتظر تصویب طرح صیانت نمانند

بیانیه تند ۱۸۰ نماینده در روز غیبت قالیباف / دولت و دستگاه قضایی برای اقدام در فضای مجازی منتظر تصویب طرح صیانت نمانند

علیرغم خبر امروز صبح تسنیم در مورد حضور قالیباف در مجلس ، وی به مجلس نرفت و هدایت جلسه امروز را علی پاکزاد بر عهده داشت .

«علی کریمی فیروزجائی» عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه، بیانیه ۱۸۰ نماینده درباره برخورد با لجام‌گسیختگی فضای مجازی را قرائت کرد.

به گزارش تسنیم، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
از دولت و دستگاه قضایی انتظار داریم، رسیدگی به یورش بی‌امانی که با سوءاستفاده از امکانات فضای مجازی و اشاعه انواع هتاکی، افتراء، اکاذیب علیه مقدسات و اعتقادات، فرهنگ و ثبات اجتماعی انجام می‌گیرد را موکول به تصویب قانون حمایت از کاربران نکنند و با اتّکاء به وظایف ذاتی خود در جلوگیری از این تجاوز به حقوق عمومی اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

اولین موضع گیری رسمی رئیسی درباره طرح صیانت

اختلاف در باره طرح صیانت، به جنگ میان جبهه پایداری با قالیباف تبدیل شد

به گزارش خبرآنلاین، برخلاف خبر امروز صبح تسنیم که از «آغاز جلسه غیرعلنی مجلس درباره فضای مجازی» به ریاست قالیباف خبر داده بود ، او به مجلس نرفت و ریاست جلسه علنی امروز را علی پاکزاد بر عهده داشت .

۲۱۲۱۲

پست بعدی

مطالب نقل شده از دیدار فرماندهان نظامی با روحانی تکذیب شد

چ ژانویه 12 , 2022
ایلنا نوشت : یک منبع نزدیک به دفتر رئیس‌ دولت‌های یازدهم و دوازدهم، مطالب نقل شده از دیدار فرماندهان نظامی با روحانی در سال 1396 را تکذیب کرد. یک منبع نزدیک به دفتر رئیس‌ دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، خاطرنشان کرد: مطالب بیان شده در خصوص […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000