انتقاد مطهری از رخدادهای آبان ۹۸: زشت است بحران ها را با کشته جمع کنیم

انتقاد مطهری از رخدادهای آبان ۹۸: زشت است بحران ها را با کشته جمع کنیم

علی مطهری نماینده ادوار مجلس گفت: همان راه هایی را که آیت‌ الله هاشمی در آخرین خطبه سال ۸۸ گفتند، واقعا راههای درستی بود. خطبه های آقای هاشمی، باعث شد که در واقع، دو طرف آرامش پیدا کردند و اگر می خواست تکرار حرف های دیگران را بکند که دیگر ضرورتی به سخنان ایشان نبود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی مطهری دیشب در یکی از اتاق های کلاب هاوس گفت: بین حل کردن و جمع کردن یک بحران فرق است. اینکه بگوئیم ظرف سه روز، بحران را جمع کردیم و افتخار هم با آن بکنیم درست نیست.

مطهری گفت: بحران از بین نمی رود و موضوع همچنان زیر پوست جامعه وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

توییت علی مطهری در سالگرد درگذشت آیت‌الله منتظری

توییت علی مطهری در سالگرد درگذشت آیت‌الله منتظری

نامه علی مطهری به آیت الله جنتی : طبق قانون ، دلایل ردصلاحیت مرا اعلام کنید / رویه تان را تغییر دهید و با مردم صادق باشید

نماینده تهران در مجلس دهم گفت: در همه اعتراض هایی که سال های اخیر انجام شده همین گونه عمل کرده ایم.

مطهری گفت: آبان ۹۸ در سریع جمع کردن بحران، عده ای کشته شدند. کار بسیار زشتی است که کشته بدهیم. بحران را باید با تدبیر حل کرد.

نماینده ادوار مجلس گفت: همان راه هایی را که آیت‌ الله هاشمی در آخرین خطبه سال ۸۸ گفتند، واقعا راههای درستی بود. خطبه های آقای هاشمی، باعث شد که در واقع، دو طرف آرامش پیدا کردند و اگر می خواست تکرار حرف های دیگران را بکند که دیگر ضرورتی به سخنان ایشان نبود.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

سه هدف گذاری محوری بودجه ۱۴۰۱ به روایت رئیسی

ج دسامبر 31 , 2021
رئیس جمهور با آیت الله العظمی سبحانی دیدار و گفتگو کرد. او در این دیدار از بودجه 1401 دفاع کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه سفر خود به استان قم در دیدار با آیت‌الله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000