علت سقوط ترامپ به روایت وکیل سابقش

سیاسی/ بین الملل 5feb678c58b85_5feb678c58b88 وکیل سابق «دونالد ترامپ» امروز ضمن هشدار به رییس‌جمهور، به تشریح چرایی سقوط او پرداخت.

«مایکل کوهن» وکیل سابق «دونالد ترامپ» امروز سه شنبه در سخنانی از اقدام رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در عفو نزدیکان خود انتقاد کرد.

وکیل سابق «دونالد ترامپ» در این خصوص گفت که ترامپ تلاش خواهد کرد قدرت عفو خود را برای «جرد کوشنر» (داماد و مشاور ترامپ)، دان، ایوانکا، اریک (فرزندان ترامپ)، «آلن ویسلبرگ» (از مدیران مالی سازمان ترامپ) و هر کسی که او فکر می‌کند ممکن است مشمول کیفرخواست فدرال شود، به کار ببرد.

وی در ادامه اضافه کرد که اگرچه عفوها برای دوستان ترامپ مفید است، اما ممکن است برای خود او خیلی مناسب نباشد؛ زیرا به محض بخشودگی از یک جُرم، آن‌ها دیگر نمی‌توانند به خاطر آن جرم محکوم شوند؛ این یعنی نمی‌توانند متمم پنجم قانون اساسی را (که شهادت دادن علیه خود را غیر اجباری اعلام می‌کند) درخواست کنند.

«مایکل کوهن» ادامه داد: مشکل اساسی این موضوع برای ترامپ این است که همه آن‌ها ممکن است در نهایت باعث سقوط او شوند؛ زیرا علیه خودش در دادگاه شهادت خواهند داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

همه آنچه سهامداران عدالت باید بدانند

س دسامبر 29 , 2020
مدیر مرکز تماس شرکت سپرده گذاری مرکزی توضیحاتی در مورد سهام عدالت و روش سهامدارای مستقیم و غیرمستقیم ارائه کرد. مژگان صفری مقدم با بیان اینکه سرشماره ۱۵۶۹ مربوط به مرکز تماس ذی‌نفعان بازار سرمایه است که اوایل امسال در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی راه افتاده است، گفت: سهامداران برای پاسخ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000