سه هدف گذاری محوری بودجه ۱۴۰۱ به روایت رئیسی

سه هدف گذاری محوری بودجه ۱۴۰۱ به روایت رئیسی

رئیس جمهور با آیت الله العظمی سبحانی دیدار و گفتگو کرد. او در این دیدار از بودجه 1401 دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه سفر خود به استان قم در دیدار با آیت‌الله العظمی سبحانی با بیان گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم گفت: در این دولت به دنبال کاهش دغدغه‌های مردم، مراجع و نخبگان هستیم.
آیت الله رئیسی با اشاره به شرایط ویژه‌ای که دولت سیزدهم کشور را تحویل گرفته است، اظهار داشت: علاوه بر اقدامات و جلسات مداوم در تهران، سفرهای منظم استانی برای بررسی مشکلات اقصی نقاط کشور انجام می شود و مصوبات هر سفر تا حصول نتیجه دنبال خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

عکس| دیدار رییس جمهور با آیت الله سبحانی

عکسی از دیدار رییس جمهور با آیت الله سبحانی

سخنان آیت‌الله سبحانی خطاب به رییس جمهور درباره «مونوریل»

رئیس جمهور افزود: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به عدالت اجتماعی، توسعه متوازن و بهره‌گیری از ظرفیت ها توجه شده است.

رئیس جمهور با اشاره به جایگاه ویژه قم در میان مسلمانان بویژه شیعیان، گفت: این شهر خاستگاه انقلاب و مورد توجه جهان اسلام است و باید مشکلاتش بصورت دقیق پیگیری و حل شود.

آیت الله العظمی سبحانی نیز در این دیدار ضمن بیان خداقوت به دولت سیزدهم تاکید کرد: طبیعتا در این مدت بیش از گذشته مشکلات مردم را لمس کرده‌اید.
این مرجع تقلید با اشاره به مشکلات فرهنگی جامعه بیان داشت: مدارس و دانشگاه‌ها برای حل مشکلات فرهنگی نقش جدی دارند و باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند.
آیت الله العظمی سبحانی همچنین با اشاره به مشکلات مختلف استان قم، تصریح کرد: پروژه ناتمام مونوریل قم تاکنون هزینه زیادی داشته و ضروری است تصمیمی برای آن گرفته شود.

231

پست بعدی

داده‌نما| خسارت‌های جانی کرونا در یکماه اخیر

ج دسامبر 31 , 2021
ایسنا نوشت: طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر جمعه (۱۰ دی ۱۴۰۰) شش میلیون و ۱۹۴ هزار و ۴۰۱ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۱۳۱ هزار و ۶۰۶ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000