بی‌توجهی وزارت بهداشت به‌ مبتلایان سرطان در اپیدمی کرونا

بی‌توجهی وزارت بهداشت به‌ مبتلایان سرطان در اپیدمی کرونا

یک متخصص گفت: در دوران کووید وزارت بهداشت نسبت به سرطان کم توجه شد.

به گزارش خبرآنلاین، شیوع ویروس کرونا سبب شد همه توجه‌ها به‌سمت بیماری کووید۱۹ جلب شود تا سایر بیماری‌ها با مشکلاتی مواجه شوند. دراین‌باره، حمیدرضا دهقان منشادی، عضو هیأت مدیره انجمن آنکولوژی زنان به خبرآنلاین گفت: «در دوران کووید وزارت بهداشت نسبت به سرطان کم توجه شد، به‌نظرم کرونا سبب یک درهم ریختگی در دنیا شد اما این درهم ریختگی در ایران بیشتر و طولانی‌تر بود. توجه بیش از حد همه منابع و تمصمیم‌گیری‌ها روی کرونا سبب شد مراکز درمانی با خدمات انتخابی تعطیل شدند، خیلی از جراحی‌ها مربوط به سرطان عمل‌های انتخابی هستند نه اورژانسی، با آمدن کووید و جلب امکانات بخشی زیادی از عمل‌های انتخابی در وزارت بهداشت کنسل شد و بیمارستان‌ها با خالی شدن از سایر بیماری‌ها به کووید تخصیص پیدا کرد. این اتفاق سبب کم توجهی به سرطان شد طوری‌که عمل‌های جراحی به موقع انجام نشد، حتی خیلی از مراکز تصویربرداری صرفاً روی کووید تمرکز کردند.»

متن کامل این گزارش را این‌جا بخوانید.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

قیمت انواع یخچال دوقلو در بازار/ جدول قیمت ٢١ تا ١٠٨ میلیونی برای

پ دسامبر 23 , 2021
در بازار لوازم خانگی با بودجه‌ای بین 21 تا بیش از 108 میلیون تومان می‌توان یخچال دوقلوهای محبوب‌ را خریداری کرد. به گزارش خبرآنلاین، عنوان ارزان‌ترین محصول در این لیست متعلق یخچال فریزر دوقلو پارس سفید،مدل بوران است که از 14.5 تا 15.5 میلیون تومان فروخته می‌شود. بیشتر بخوانید: درج […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000