ذخیره خون اصفهان به ۴ روز رسید/مشارکت بیشتر زنان برای اهدای خون

ذخیره خون اصفهان به ۴ روز رسید/مشارکت بیشتر زنان برای اهدای خون

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به اینکه ذخیره خون در اصفهان به چهار روز رسیده است، گفت: سه درصد اهداکنندگان خون در اصفهان، زنان هستند که کمتر از متوسط کشوری است و نیاز است بانوان به عنوان نیمی از افراد جامعه در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشند.

علی فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: ذخیره خون استان اصفهان به چهار روز رسیده است؛ با توجه به ورود به فصل سرما از شهروندان درخواست می کنیم نسبت به اهداء خون اقدام کنند.

وی افزود: وضعیت خون استان اصفهان شکننده است و به تمام گروه های خونی برای اهداء نیازمندیم؛ انتظار می رود که زنان جامعه مانند سایر فعالیت های اجتماعی که پیشتاز هستند در اهداء خون هم فعالتر باشند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: با بهره‌گیری از تکنولوژی توانستیم فرآورده‌های خونی را به صورت نوین جداسازی کنیم که برای بیماران خاص نیازمند روزانه به خون شرایط بهتری فراهم می کند و عوارض کمتری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سه درصد اهداکنندگان خون در اصفهان، زنان هستند که کمتر از متوسط کشوری است و نیاز است بانوان به عنوان نیمی از افراد جامعه در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشند.

فتوحی اعلام کرد: شهرستانهایی مانند خمینی شهر، نجف آباد و شهرضا در اهداء خون پیشتاز هستند.

46

پست بعدی

«گشت ارشاد ۳» با بازیگران جدید پرفروش‌ می‌شود؟

د نوامبر 15 , 2021
ایسنا نوشت: سری اول و دوم فیلم‌ «گشت ارشاد» که در ابتدا و میانه دهه ۹۰ اکران شدند، هر کدام جزء فیلم‌های پرفروش زمان خود بودند و حالا باید دید آیا سومین سری این فیلم که کلمه «ارشاد» هم از آن حذف شده در دوران کرونا می‌تواند مخاطب جذب کند؟ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000