روزنامه جوان: چرا افرادی که در دوره ضرغامی،آرشیو صداوسیما را به رسانه های بیگانه دادند محاکمه نشدند؟

روزنامه جوان: چرا افرادی که در دوره ضرغامی،آرشیو صداوسیما را به رسانه های بیگانه دادند محاکمه نشدند؟

روزنامه جوان با اشاره به سرقت برخی فیلمهای صداوسیما در دوره مدیریت ضرغامی نوشت:درست در زمانی که سال‌های سال در آرشیو تصویری سیما به روی محققان بسته بود و این گنجینه ارزشمند در حال خاک خوردن در زیرزمین‌های بروکراسی اداری بود، ناگهان تصاویری اختصاصی از رویدادهای معاصر به دست شبکه‌های فارسی‌زبان بیگانه می‌رسد و ملاط و مصالح انبوهی از روایت‌پردازی دروغین را فراهم می‌آورد.

حتی اگر از این هم بگذریم که بعد از گذشت بیش از یک دهه هنوز هیچ فرد مسئولی در خصوص سرقت و قاچاق این گنجینه آرشیوی محاکمه نشده، به این پرسش پاسخ نداده‌ایم که چرا بعد از این همه‌سال به‌اندازه حداقل موردنیاز تولیدات داستانی و مستند از حوادث تاریخ‌ساز معاصر ارائه نشده است؟

23302

پست بعدی

ادامه تحقیقات برای افشای اسرار خانه وحشت/ چند زن و دختر به دست کارگر مسافرخانه کشته شده اند؟

ش دسامبر 18 , 2021
شرق نوشت:کارآگاهان جنایی تهران همچنان در تلاش‌اند تا اسرار خانه وحشت را فاش کنند. تحقیقات اکنون نشان داده غیر از دو دختر نجات‌یافته، حداقل دو نفر دیگر نیز در خانه متهم زندانی بودند که البته هنوز آنها پیدا نشده‌اند. از سویی هویت دختری که به قتل رسیده هنوز فاش نشده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000