سایت الکسا تعطیل می‌شود

سایت الکسا تعطیل می‌شود

ایسنا نوشت: سایت الکسا (Alexa) یکی از مراجع ارزش‌گذاری سایت‌ها و صفحات فضای مجازی از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ بازنشسته و از دسترس کاربران خارج می‌شود.

سایت الکسا در سال ۱۹۹۶ توسط دو کارآفرین وب «بروستر کیل و بروس گیلیات» تأسیس شد و در سال ۱۹۹۹ به شرکت آمازون که یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است فروخته شد.

این سایت پس از ۲۵ سال فعالیت، بیانیه ای منتشر کرده که در آن آمده است: ۱ مِی ۲۰۲۲ (۱۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۱) بازنشسته و از دسترس کاربران خارج می‌شود. الکسا در این بیانیه کوتاه دلیل اتخاذ این تصمیم را عنوان نکرده است.

آمازون دیگر برای وب‌سایت الکسا کاربر جدید نمی‌پذیرد و اعضای دارای اشتراک تا ۱ مِی ۲۰۲۲ به اشتراک های خود دسترسی خواهند داشت و پس از آن دیگر دسترسی نخواهند داشت. خود وب‌سایت Alexa.com نیز تا تاریخ ذکر شده به کار خود ادامه می‌دهد و سپس از دسترس خارج می‌شود.

۵۸۵۸

پست بعدی

تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن شرایط ثبت جهانی فلک‌الافلاک

ج دسامبر 10 , 2021
ایسنا نوشت:رئیس جمهور از قلعه تاریخی- فرهنگی فلک‌الافلاک در خرم آباد بازدید و بر فراهم کردن شرایط ثبت جهانی این قلعه تاکید کرد. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان سفر به استان لرستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف قلعه فلک‌الافلاک از نزدیک در جریان ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000