تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن شرایط ثبت جهانی فلک‌الافلاک

تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن شرایط ثبت جهانی فلک‌الافلاک

ایسنا نوشت:رئیس جمهور از قلعه تاریخی- فرهنگی فلک‌الافلاک در خرم آباد بازدید و بر فراهم کردن شرایط ثبت جهانی این قلعه تاکید کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان سفر به استان لرستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف قلعه فلک‌الافلاک از نزدیک در جریان ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری این مجموعه قرار گرفت.

رئیس جمهور بر ضرورت آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک به عنوان یکی از مشکلات این مجموعه تاریخی- فرهنگی تاکید کرد و گفت: قلعه فلک‌الافلاک از آثار تمدنی و مدنیت مردم این خطه است و باید به خوبی نگهداری و معرفی شود.
دکتر رئیسی خاطرنشان کرد: دولت برای ترمیم و نگهداری آثار تاریخی اعتبار مناسبی در نظر گرفته است و با توجه به اینکه میراث تاریخی و فرهنگی گنجینه‌های پرارزشی هستند، لذا باید برای نسلهای آینده به خوبی نگهداری شوند.
همچنین در این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی و فرمانده سپاه استان توضیحاتی در مورد آزادسازی حریم قلعه فلک الافلک ارائه کردند و رئیس جمهور هم بر لزوم تسهیل در آزادسازی حریم این قلعه تاریخی برای ثبت جهانی تاکید کرد.

217

پست بعدی

انتقاد تند یک اصلاح طلب:چشم‌انداز امید توسط دولت فراهم نمی‌شود/دولت نسبت به عرصه خارجی واقع بین باشد

ج دسامبر 10 , 2021
ایلنا نوشت:یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: وضعیت فعلی کشور تا زمانی ادامه خواهد داشت، که توسعه و معیشت مردم در اولویت برنامه‌های دولت نباشد. در تمام این سال‌ها همواره اهدافی وجود داشت که مقدم بر توسعه بود. حسین نورانی‌نژاد ، درباره تاثیر بالا رفتن قیمت دلار بر زندگی مردم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000