چرا رییس جمهور در جلسه رای اعتماد به نوری حاضر نشد؟

چرا رییس جمهور در جلسه رای اعتماد به نوری حاضر نشد؟

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که رییس جمهوری به دلیل سفر و شرکت در اجلاس اکو در جلسه امروز مجلس برای بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حضور ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ابتدای جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس و در جریان بررسی صلاحیت یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، روح الله متفکر آزاد عضو هیات رییسه مجلس گفت: مطابق آیین نامه رییس جمهوری فرصت بیان اظهارات درباره برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی داشتند که با توجه به سفر ایشان از این بخش عبور می کنیم.

وی توضیح داد: ابتدا سخنگوی کمیسیون آموزش به ارائه گزارش پرداخته و سپس دو نماینده موافق و دو نماینده مخالف صحبت کرده و در نهایت وزیر پیشنهادی به دفاع از برنامه های خود می پردازند.

سپس محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رییسی رییس جمهور به خاطر سفر و حضور در اجلاس اکو، در جلسه امروز حضور پیدا نکردند و آقای مخبر معاون اول رییس جمهوری در جلسه ما حضور دارند. به ایشان و وزرای حاضر خیر مقدم می گویم.

23231

پست بعدی

سیامک انصاری با «جوکر» موفق می‌شود یا باز هم شکست می‌خورد؟

ی نوامبر 28 , 2021
خراسان نوشت: . سیامک انصاری پس از تجربه‌هایی در زمینه کارگردانی و حضور در تبلیغات که هر دو با شکست مواجه شدند، وارد عرصه اجرا شده و به عنوان مجری و داورِ «جوکر» در کنار هشت کمدین قرار گرفته است. دیــروز اولین قسمت مسابقه «جـوکـر» منتشر و رقابت کمدین‌ها برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000