وزیر ارتباطات: بخشی از انتقادات درباره کندی اینترنت درست است

وزیر ارتباطات: بخشی از انتقادات درباره کندی اینترنت درست است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بخشی از انتقادات درباره کندی اینترنت را درست و بخشی را هم ناشی از فضاسازی رسانه‌ای دانست.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور در بازدید از دفتر اپلیکیشن فرهنگی طاقچه به مناسبت هفته کتاب، با بیان اینکه امروزه فضای مجازی زندگی بشر را دگرگون کرده است، اظهار کرد: امروزه فناوری اطلاعات با فرهنگ، سیاست و اقتصاد عجین شده است. مهمترین تاثیر فناوری اطلاعات در حوزه فرهنگ است. جذابیت، سرعت بالا و گسترده انتشار محتوا در فضای مجازی یک فرصت برای حوزه فرهنگ است تا با استفاده از این قابلیت‌ها اثر بخشی اقدامات فرهنگی بیشتر شود.

وزیر ارتباطات: بخشی از انتقادات درباره کندی اینترنت درست است

وی بر ضرورت حمایت از رسانه‌های دیجیتال در کشور به‌عنوان یک فرصت تاکید کرد و افزود: به مناسبت هفته کتاب، به یکی از پلتفرم‌های دیجیتالی ترویج کتاب و کتابخوانی آمدیم تا هم به دوستان خداقوت بگوییم و هم بر اهمیت این ابزارهای جدید در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی کشور عزیزمان تاکید کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار امیدواری کرد که این پلتفرم‌ها بتوانند سرانه مطالعه در کشور را به نحو چشمگیری افزایش دهند و تصریح کرد: نگاه ما در دولت سیزدهم این است که فناوری اطلاعات فرصتی است که باید حداکثر استفاده از آن برای رفاه مردم و بهبود فرآیندها صورت گیرد تا طعم شیرین‌ زندگی فناورانه‌پایه را به مردم بچشانیم.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

نماینده اصفهان: معلوم نیست ۱۵۰میلیون متر مکعب آب زاینده رود کجا می‌رود

ج نوامبر 19 , 2021
فارس نوشت: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به ازای انتقال آب از حوضه زاینده‌رود جایگزین باید جبران شود، گفت: لازم است با کسی که به شکل پمپاژ و چاه‌های حریمی به زاینده‌رود دست‌اندازی داشته است، برخورد شود مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000