سکه از محدوده حمایتی عقب نشست/ تغییر کانال قیمت

5fd5dc18cbe61_5fd5dc18cbe63 برخلاف روزهای گذشته که سکه از مرز ۱۲ میلیون تومان فراتر رفته بود،‌در بیست و سومین روز آذرماه سکه سد مقاومتی را از دست داد و دوباره به کانال ۱۱ میلیون تومان بازگشت.

در روزهای گذشته نوسانات نرخ ارز و همچنین خریدهای هیجانی و عجولانه، سبب شده بود تا سکه تا مرز ۱۳ میلیون تومان طی مسیر کند اما سرانجام با فروکش کردن هیجانات به نطر می رسد سکه دوباره در مسیر نزولی قیمت قرار گرفته است.

قیمت سکه امامی اکنون برابر با ۱۱ میلیون و ۹۶۱ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان و سکه گرمی برابر ۲ میلیون و ۴۴۸ هزار تومان است.

حباب سکه امامی برابر با ۷۴۳ هزار تومان ، حباب سکه بهار آزادی معادل ۴۰۴ هزار تومان، حباب نیم سکه ۷۹۲ هزار تومان، حباب ربع سکه ۱۵۹ هزار و ۲۰۰ تومان و حباب سکه های گرمی بر برابر با ۱۰۶ هزار و ۸۰۰ تومان است.

گفتنی است کاهش نرخ ارز و همچنین تعطیلی بازارهای جهانی و در نتیجه عدم تغییر نرخ انس را می توان از دلایل این مساله دانست.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تصویر دیده نشده از حسن روحانی در کره شمالی

ی دسامبر 13 , 2020
سیاسی/ دولت حسن روحانی، رئیس‌جمهور فعلی ایران (نفر دوم از سمت راست، ردیف پایین) را به همراه آیت‌الله محمد یزدی می‌بینید که حدود چهل سال پیش به کره شمالی رفته بودند. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000