در دادگاه رسیدگی به پرونده پلاسکو: هیچ‌کس فرو ریختن ساختمان را گردن نگرفت

در دادگاه رسیدگی به پرونده پلاسکو: هیچ‌کس فرو ریختن ساختمان را گردن نگرفت

با گذشت پنج سال از فرو ریختن ساختمان پلاسکو حالا خانواده شهدای آتش‌نشان به‌دنبال مسببین و مقصرین حادثه هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنج سال از حادثه آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو می‌گذرد، حادثه‌ای که در آن ۱۶ آتش‌نشان و ۶ نفر دیگر زیر آوارهای ساختمان جان باختند تا پلاسکو تبدیل به یک تراژدی شود. اما با گذشت چندین سال همچنان حرف و حدیث‌ها درباره آن حادثه زیاد است طوری‌که حالا خانواده آتش‌نشانان درپی معرفی مسببین و مقصرین حادثه هستند، آن‌ها به دستگاه قضایی شکایت کرده‌اند و دومین جلسه رسیدگی به شکایت‌شان بیست‌وسوم آبان برگزار شد. مینا احمدزاده، همسر آتش‌نشان شهید علی امینی در شرح مختصری از جلسه دادگاه به خبرآنلاین می‌گوید: «خواسته اصلی ما از دادگاه این است که مقصر اصلی حادثه پلاسکو مشخص شود، در حالیکه در این پنج سال هیچ مقصری معرفی نشده است. در جلسه دادگاه ارگان‌هایی که حضور داشتند همه طلب‌کار بودند، انگار که خود شهدا مقصر فرو ریختن پلاسکو هستند.»

متن کامل این گزارش را این‌جا بخوانید.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

صفحه اول روزنامه های پنجشنبه۲۷آبان۱۴۰۰

پ نوامبر 18 , 2021
بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع نخبگان، نقد مصوبه خودرویی مجلس، معرفی سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و… از تیترهای روزنامه های امروز است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000