پاسخ تامل برانگیز رئیس جمهور به اعتراضات نمایندگان به وزرای دولت

پاسخ تامل برانگیز رئیس جمهور به اعتراضات نمایندگان به وزرای دولت

ایلنا نوشت: رئیس‌جمهور در جریان جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در میان سخنان خود از جلسات صبح پنجشنبه با نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: «البته ما جلسات صبح پنجشنبه‌مان را با نمایندگان داریم.»

در جلسه صحن علنی امروز ۲۵ آبان مجلس شورای اسلامی، بررسی کارنامه، سوابق و برنامه‌های «مسعود فیاضی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار صحن علنی بهارستان قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از وزیر پیشنهادی خود در صحن علنی مجلس حاضر شده است. سید محمد حسینی معاون پارلمانی، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور و تعدادی از وزرا وی را در این جلسه همراهی می‌کنند.

پاسخ معنادار ابراهیم رئیسی به اعتراضات نمایندگان به وزرا

تعدادی زیادی از نمایندگان با تجمع در محل استقرار اعضای هیات دولت در حال مذاکره با رئیس‌جمهور و معاون پارلمانی وی هستند.

همچنین تعدادی از نمایندگان در حال خوش و بش با محمد دهقان که سابقه چند دوره نمایندگی را در کارنامه دارد، هستند.

رئیس‌جمهور در جریان جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در میان سخنان خود از جلسات صبح پنجشنبه با نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: «البته ما جلسات صبح پنجشنبه‌مان را با نمایندگان داریم.»

این نخستین بار است که یکی از مقامات در دولت و مجلس از برگزاری جلسات مستمر در صبح روزهای پنجشنبه میان قوای مجریه و مقننه خبر می‌دهد.

این سخنان از یکسو نشان‌دهنده نزدیکی و همگرایی بسیار نزدیک میان دولت و مجلس است و از سوی دیگر می‌تواند واکنشی باشد به سخنان اعتراضی نمایندگان در هفته گذشته که برخی از آن‌ها خواستار «باز ماندن باب تعامل میان دولت و مجلس» شده بودند و نسبت به کاهش همکاری و تعامل میان وزرا و نمایندگان مجلس گله مند بودند.

2323

پست بعدی

عضو ستاد کرونا تهران: محدودیت‌های تردد شبانه در تهران کارایی ندارد

س نوامبر 16 , 2021
ایسنا نوشت: معاون درمان ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به اینکه فعلا شرایط کرونا در پایتخت تحت کنترل است، درباره محدودیت تردد شبانه گفت: در شرایط فعلی به نظر می‌رسد این محدودیت‌ها کارایی لازم را ندارند و به همین دلیل پیشنهاد لغو آن را به ستاد ملی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000