حضور برخی «بی عرضه ها» در مسئولیت های کلیدی

حضور «بی عرضه ها» در مسئولیت های کلیدی

نمایندگان مجلس با تاکید بر نظر مراجع تقلید معتقدند حضور افراد بی عرضه در مسئولیت های کلیدی منجر به تصمیمات اشتباه در سیاست های اقتصادی شده است.

گروه سیاسی: در پی افزایش قیمت دلار ،دولت هفته گذشته با تغییر رئیس کل بانک مرکزی ظاهرا سعی در کنترل قیمت ارز داشت. پیش از این نیز رئیسی از تغییراتی در دولت خبر داده بود ،از مجلس هم خبرهایی در مورد استیضاح ۹ وزیر از جمله برخی وزرای اقتصادی بگوش می رسد.

بنظر می رسد در این آشقته بازار، تخصص مدیران ارشد از یاد دولت رفته و صرفا سیاسی کاری در اولویت است ،امری که شاید بواسطه آن بتوان گفت تخصص فدای سیاست شده است. «خبر آنلاین» در گفت و گو با لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع مجلس به بررسی علت گرانی های موجود پرداخته است.

حضور «بی عرضه ها» در مسئولیت های کلیدی

لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع مجلس با تقدیر از تصمیم دولت برای برکناری رئیس بانک مرکزی گفت« ایراد اینجا بود کسی که بورس را به هم ریخت و مردم را بدبخت کرد، به ریاست کل بانک مرکزی منصوب کردند،در حالی که اگر ایشان هنر داشت همانجا درست عمل می کرد»

نماینده قزوین و آبیک با اشاره به اینکه « دولت فردی را در جاهای کلیدی می گذارد که تخصص لازم را ندارد» به سوء استفاده وزیر صمت از وضعیت گرانی ارز اشاره و گفت « وزیر صمت نیز می آید و سیاست های خود را پشت آن پنهان می کند و می گوید افزایش قیمت خودرو به دلار مربوط می شود، حالا دلار کاهش پیدا کرده و دوباره می بینیم در خودرو افزایش قیمت داریم، این نشان دهنده این است که این افراد تخصص لازم را ندارند و ظاهرا دولت فراموش کرده در حوزه اجرا باید افراد متخصص و مجرب به کار گمارده شوند.»

سیاهکلی با اشاره به توصیه های متعدد مراجع تقلید به دولت رئیسی مشخصا به آیت الله جوادی آملی اشاره و افزودند « آقای جوادی آملی تذکر داده اند که آدم سالم بی عرضه را در مسئولیت نگذارید و همچنین فرد اختلاس گر را. یعنی فرد مسئول دزد و یا بی عرضه نباشد.»

مشروح گفت وگوی خبرآنلاین با لطف الله سیاهکلی اینجا بخوانید

پست بعدی

باشگاه خبرنگاران: رکسانا امیری‌کیا، دانشجوی پزشکی، در اغتشاشات «کشته» نشده / او «کرونا» گرفت، فوت کرد

چ ژانویه 11 , 2023
باشگاه خبرنگاران نوشت: در برخی شبکه‌های معاند، فوت یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز که بر اثر بیماری بوده، به عنوان یکی از کشته‌های اغتشاشات اعلام شده است. طی ساعات اخیر خبری در برخی شبکه‌های معاند انتشار یافت که در ادامه پروژه‌های کشته سازی در اغتشاشات اخیر، فوت یکی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000