اصلاح طلبان نگران شدند

سیاسی/ انتخابات 6049a50e5bdcd_6049a50e5bdd0 در آخرین جلسه ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب (صدف) که در فضای مجازی و با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد، رویدادها و مسایل روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در جلسه ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب، گزارش جبهه اصلاحات ایران ارائه گردید و از اعمال فشارهای غیرقانونی و رفتار دوگانه مسئولان و ایجاد ممانعت های غیرمنطقی در فعالیت این نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان ابراز نگرانی شد.

صدف با امید برگزاری انتخاباتی عادلانه، منصفانه، آزاد و رقابتی که حضور همه سلائق و گرایشات سیاسی رسمی درون نظام را به نمایش بگذارد، از همه متخصصین و صاحب نظران مدیریت شهری، مدیران نهادهای مدنی، بویژه زنان و جوانان توانمند در سراسر کشور، دعوت می کند که برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کنند، تا فرصت بهتر و بیشتری را برای انتخاب اصلح با سازوکار دموکراتیک هم برای مردم و هم برای تشکل های سیاسی فراهم نمایند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چه کشورهایی مشتری مصنوعات نقره و طلای ایران هستند؟

پ مارس 11 , 2021
در سال‌های گذشته و با افزایش ارزش فلزات گرانبها، بازار ساخت مصنوعات طلا و نقره در کشور بسیار پیشرفت کرده و در کنار آن نیز هنر دست هنرمندان و تولیدکنندگان ایرانی مورد اقبال مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته است. محمد میرزائی- براساس آمارهای موجود و اظهارات اعضای صنف طلا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000