اصفهان زرد شد/ ۵ درصد تزریق روزانه واکسن به دز سوم اختصاص دارد

اصفهان زرد شد/ ۵ درصد تزریق روزانه واکسن به دز سوم اختصاص دارد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان به وضعیت زرد کرونایی رسیده است، گفت: ۵ درصد تزریق روزانه واکسن در مراکز واکسیناسیون برای دز سوم در نظر گرفته شده است.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: رنگ بندی وضعیت کرونا در استان اصفهان در ۸ماه گذشته به بهترین وضعیت رسیده است که از تاثیرات واکسیناسیون است. هیچ شهرستان قرمزی در استان اصفهان نداریم و دو شهرستان خور و برخوار آبی و شهرضا، اردستان و مبارکه نارنجی و بقیه شهرستانها از جمله اصفهان به وضعیت زرد رسیدند.

عقدک در ادامه با اشاره به دریافت واکسن در استان اصفهان گفت: تاکنون ۷۴ درصد جامعه دز اول و ۵۷درصد هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و به ۶۷ درصد دانش آموزان هم دز نخست و ۴۰ درصد هم دز دوم واکسن کرونا تزریق شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون ۱۷ هزار دز سوم واکسن کرونا در استان اصفهان تزریق شده است که شامل کادربهداشت ودرمان، افراد سالمند و مبتلا به بیماری خاص برای تزریق دز سوم واکسن فراخوان شده اند. ۵ درصد تزریق روزانه واکسن در مراکز واکسیناسیون برای دز سوم در نظر گرفته شده است.

48

پست بعدی

توصیه مهم استاندار تهران به فرماندار ملارد: ۵ جوان گام دومی انقلابی و آماده برای خدمت تحویل دهید

ش نوامبر 13 , 2021
استاندار تهران گفت: حرکت جهادی وانقلابی نصب العین فعالیت های فرمانداران استان باشد و فرمانداران استان نباید شب و روز داشته باشند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار ملارد اظهار داشت: تقارن معارفه فرماندار جدید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000