توصیه مهم استاندار تهران به فرماندار ملارد: ۵ جوان گام دومی انقلابی و آماده برای خدمت تحویل دهید

توصیه مهم استاندار تهران به فرماندار ملارد: ۵ جوان گام دومی انقلابی و آماده برای خدمت تحویل دهید

استاندار تهران گفت: حرکت جهادی وانقلابی نصب العین فعالیت های فرمانداران استان باشد و فرمانداران استان نباید شب و روز داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار ملارد اظهار داشت: تقارن معارفه فرماندار جدید شهرستان ملارد را با سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم را به فال نیک‌ می گیریم.
وی ادامه داد: معتقد به بکارگیری مدیران بومی هستیم به این دلیل که تجربه ثابت کرده که این جنس مدیران پرتلاش تر و دلسوزتر از مدیران غیربومی هستند.
استاندار تهران عنوان کرد: توقع از فرماندار جدید ملارد این است که هنگام تحویل فرمانداری به نفر بعدی ۵ جوان گام دومی و انقلابی و آماده برای تصدی فرمانداری تحویل دهد.
منصوری سپس گفت: باید مردم را وارد و دخیل در مدیریت بدانیم و در بحث مدیریت کرونا چقدر گروه های جهادی بودند که در این راه گره گشایی کردند و اساسا باید مراقب باشیم که مردم زیر دست و پای بروکراسی له نشوند و در این مواقع کار جهادی گره گشاست.
وی با بیان اینکه حرکت جهادی وانقلابی نصب العین فعالیت های فرمانداران استان باشد، خاطرنشان کرد: فرمانداران استان باید صادقانه با مردم گفتگو و مشکلات را بیان کنند و مردم حتما حرف صحیح را می پذیرند و فرمانداران استان نباید شب و روز داشته باشند. 23231

پست بعدی

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سه‌شنبه برگزار می‌شود

ش نوامبر 13 , 2021
ایرنا نوشت: سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه رای اعتماد به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روز سه شنبه ۲۵‌ آبان برگزار می‌شود. سید نظام‌الدین موسوی گفت: جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سه شنبه این هفته برگزار می شود. وی اضافه کرد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000