سقوط دو دختر از ساختمان هفت طبقه

سقوط دو دختر از ساختمان هفت طبقه

ایسنا نوشت: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از سقوط دو دختر ۱۲ و ۱۶ ساله از طبقه هفتم یکی از ساختمان ها در مجتمع‌ های شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس خبرداد.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۱۹ آبان ماه) در این خصوص افزود: این حادثه ساعت ۵ بامداد ۱۷ آبان‌ماه رخ داد که نوجوان دختر ۱۶ ساله در همان صحنه حادثه بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، اظهار کرد: دختر ۱۲ ساله با آمبولانس به بیمارستان شهید محمدی منتقل شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت که حال او وخیم است.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

انتصاب دامادها و باجناق‌ها ظاهر خوبی برای دولت ندارد/ تنها سوابق اجرایی‌ وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اداره یک مدرسه بود

چ نوامبر 10 , 2021
ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مسئله ارتباطات فامیلی شاید حتی از نظر برخی هم کارآمدی داشته باشد اما باتوجه به چالش‌هایی که گفته شد، برای دولت ظاهر خوبی ندارد و قابل دفاع نیست، نمی‌شود فردی که وزیر می‌شود ۳ باجناق و دامادش را به عنوان معاون انتخاب کند، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000