هشدار نارنجی بارندگی در خوزستان صادر شد

هشدار نارنجی بارندگی در خوزستان صادر شد

اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی و وقوع بارش باران در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا روز دوشنبه هفته آینده جوی نسبتاً پایدار برای استان پیش‌بینی شده و پدیده غالب در استان غبار صبحگاهی و وزش باد متوسط به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی خواهد بود.

محمد سبزه زاری اضافه کرد: در این ایام روند افزایش ۳ تا ۴ درجه‌ای دما در سطح خوزستان پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از بعد از ظهر روز سه شنبه احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد، عنوان کرد: با ورود سامانه بارشی به خوزستان و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری از اوایل روز چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه شاهد رگبار و رعد و برق در اغلب نقاط استان به‌ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان و حوضه‌های آبریز بالادست سدهای دز و کارون و وزش بادهای متوسط تا شدید و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با ۳۳.۳ و ایذه با ۸.۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۳.۲ و حداقل به ۱۶.۷ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 5748368

پست بعدی

پراید هاچبک مدل ۷۴ به قیمت ۱۵۰میلیون تومان!

پ آوریل 6 , 2023
خبرفوری آگهی از قیمت فروش یک پراید مدل 74 را منتشر کرد. پراید هاچبک مدل ۷۴ به قیمت ۱۵۰میلیون تومان! بیشتر بخوانید: چرا شورای رقابت با عرضه خودرو در بورس مخالف است؟ ۳۵۲۲۰

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000