عضو ستاد ملی مقابله با کرونا: خطر بروز پیک ششم وجود دارد

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا: خطر بروز پیک ششم وجود دارد

مهر نوشت: عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: هنوز به ایمنی جمعی در برابر کرونا از لحاظ واکسیناسیون نرسیده‌ایم و خطر بروز پیک ششم همچنان وجود دارد.

مسعود مردانی اظهار داشت: ۷۰ تا ۸۰ درصد جمعیت کشور یک دوز واکسن کرونا را دریافت کردند و هنوز عده‌ای واکسینه کامل نشده‌اند، از کسانی که هنوز اقدام به واکسیناسیون نکرده‌اند، درخواست داریم سریع‌تر نسبت به انجام این کار در مراکز مربوطه اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز به ایمنی جمعی در امر واکسیناسیون نرسیده‌ایم خطر بروز پیک ششم کرونا در کمین است و در عین حال برخی افرادی که واکسینه شده‌اند، نسبت به رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی عادی انگاری کرده و باعث همه گیری و انتقال ویروس کرونا به دیگران می‌شوند.

متخصص بیماری‌های عفونی تاکید کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، پرهیز از تجمعات، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و خودداری از سفرهای غیرضروری حتی با وجود واکسینه شدن در برابر کرونا الزامی است و از مردم می‌خواهیم به کادر بهداشت و درمان برای کنترل و مهار این بیماری کمک کنند.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

تزریق واکسن مدرنا به افراد زیر ۳۰ سال توصیه نمی‌شود

س نوامبر 9 , 2021
ایسنا نوشت: مسئولان بهداشتی فرانسه تزریق واکسن کووید-۱۹ مدرنا را برای افراد زیر ۳۰ سال توصیه نمی‌کنند. مسئولان بهداشت عمومی در فرانسه توصیه کرده اند به افراد زیر ۳۰ سال به جای واکسن تولید شرکت مدرنا که با خطر بیشتر بروز مشکلات قلبی همراه است، واکسن کووید-۱۹ تولید شرکت فایزر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000