تعیین تکلیف لایحه اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی از زبان عضو هیأت رئیسه مجلس

تعیین تکلیف لایحه اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی از زبان عضو هیأت رئیسه مجلس

فارس نوشت: عضو هیأت رئیسه مجلس از ارسال لایحه اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی کالاهای اساسی در هفته جاری از سوی دولت به مجلس خبر داد و گفت این لایحه در راستای اصلاح ساختار بودجه است.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره احتمال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از کالاهای اساسی اظهار داشت: در هفته جاری یا حداکثر هفته آینده لایحه دولت برای اصلاح وضعیت اختصاص ارز و قیمت ارز کالاهای اساسی به مجلس ارائه خواهد شد.

ارسال لایحه اصلاح ارز 4200 تومانی به مجلس در هفته جاری

وی افزود: بر همین اساس قوه مجریه و قوه مقننه با کمک یکدیگر بنا دارند تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی را اصلاح کنند و این کار در راستای اصلاح ساختار اساسی کشور است که دولت در همین راستا لایحه را به مجلس ارائه خواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: لایحه اصلاح قیمت ارز کالاهای اساسی قرار است به صورت دو فوریتی به مجلس ارائه شود.

2323

پست بعدی

چند روش برای روشن شدن پوست

د نوامبر 1 , 2021
باشگاه خبرنگاران نوشت: برخی عادات غذایی منجر به تیرگی پوست می‌شوند اما با بهبود آن رفتار می‌توان، به روشن شدن پوست کمک کرد. پوست درخشان و شفاف هرگز از مد نمی‌افتد، اما حفظ و داشتن یک چهره درخشان همیشه آسان نیست. دلایلی وجود دارد که پوست شما درخشش خود را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000