نماینده خرم‌آباد: هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند/ شوتی‌ها نتیجه فقر و بیکاری است

نماینده خرم‌آباد: هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند/ شوتی‌ها نتیجه فقر و بیکاری است

ایسنا نوشت: نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند و همه باید مشکلات داخلی را حل کنیم.

مرتضی محمودوند در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: با دستان توانمند دانشمندان صنعت دفاعی در حوزه آفند و پدافند به مرحله‌ای رسیدیم که غرب و شرق به قدرت بازدارندگی کشور اعتراف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تکنولوژی دفاعی کشور قله‌های بلند پیشرفت را طی کرده و آماده پاسخ‌گویی به هر تهدیدی هستیم، افزود: وقتی سربازان آمریکا و انگلیس را اسیر و پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی آنان را نابود می‌کنیم یعنی در اوج اقتدار هستیم.

محمودوند یادآور شد: هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند و همه باید مشکلات داخلی را حل کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی شوتی‌ها را نتیجه فقر و بیکاری لرستان دانست و با اشاره به اینکه جوانان از فقر و فلاکت به این شغل روی می‌آورند، اظهار کرد: با توجه به عضویت ما در کمیسیون تلفیق علاوه بر ثبت طرح‌های نمایندگان استان، شاهد رشد چشمگیر بودجه استان لرستان هستیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر همه باید مرد و مردانه استاندار را کمک کنیم ما زیاده‌خواه نیستیم و نه غیراصولی مطلبی را مطرح می‌کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از قالیباف و محسن رضایی می‌خواهیم استانداری لرستان را حمایت کند، افزود: در صورت عدم توجه وزیر کشور به انتظارات قانونی و اصولی نمایندگان، محکم تذکر گرفته و مورد سوال قرار می‌گیرد.

23231

پست بعدی

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: قبض برق دهک های بالا تصاعدی حساب می‌شود/ نباید هزینه آنها به دوش مستضعفان بیفتد

ی اکتبر 24 , 2021
ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دهک های بالای جامعه اگر نمی خواهند الگوی مصرف برق خود را اصلاح کنند باید رقم ها برای آنان تصاعدی محاسبه شود اما نباید همه مشترکان را با یک الگو سنجید و الگوها و تعرفه ها اگر نیاز به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000