درخواست یک چهره سیاسی اصولگرا از ترکیه و جمهوری آذربایجان

درخواست یک چهره سیاسی اصولگرا از ترکیه و جمهوری آذربایجان

ایسنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در واکنش به پیروزی‌های جمهوری اسلامی در منطقه و نفوذ روزافزون جبهه مقاومت، تصور می‌کند با تحریک ترکیه و آذربایجان می‌تواند از سقوط حتمی خود فرار کند.

اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه با اشاره به دسیسه های رژیم صهیونیستی در شمال غرب کشور، اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس که عامل و مزدور آمریکا است، در پی شکست های مهم آمریکا در منطقه، از لبنان تا افغانستان و سوریه و یمن، به دنبال ایجاد تشنج در روابط ایران با کشورهای منطقه است و تلاش می کند جنگ سیاسی نیابتی را در منطقه راه اندازی کند.

وی ادامه داد: قطعا رژیم صهیونیستی که در نهایت خواری و ذلت در برابر حزب الله لبنان و فلسطینیان مقاوم غزه قرار دارد، در برابر فاتحان خیبر و سپاه و ملت اسلام جز شکست و سقوط راهی نخواهد داشت.

بادامچیان تصریح کرد: تذکر حزب موتلفه اسلامی به سران ترکیه و باکو این است که در دام صهیونیستها خود را گرفتار نکنند. ایران قبل از دخالت سوریه به وزیر خارجه وقت ترکیه متذکر شد که این امر جز خسران و زیان برای ترکیه دستاوردی نخواهد داشت و امروز صحت نظر ایران برای اردوغان بیش از بقیه معلوم شده است. قطعا مصالح سیاسی و منافع ترکیه و باکو در همکاری با ایران است که همسایه مقتدر و دوست ملتهای همسایه است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ایران از سرنوشت صدام عبرت بیاموزند گفت: ایران ثابت کرده که با استواری و سیاست مبتنی بر حکمت، عزت و مصلحت پیروز میدان ها است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به مطالب اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد جهاد تبیین در فضای مجازی گفت: باید در فضای مجازی، حضوری حقیقی داشته باشیم. جنگ نرم یک جنگ حقیقی است که بخشی از آن در فضای مجازی تدارک می شود و دشمن سربازگیری خود را در این فضا سامان می دهد و فضای تبلیغاتی منفی می سازد. انقلاب اسلامی نیز می تواند از این فضا با تدبیر و زیرکی استفاده مطلوب را به ویژه در روشنگری درباره تحریفها، دروغ ها، ستمگریها و فریب های غرب ببرد.

بادامچیان با بیان اینکه احزاب و گروه ها و رجال سیاسی و مذهبی باید سهم خود را در روشنگری در این فضا ادا کنند، گفت: روش ما بر پایه عقلانیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در فضای مجازی است که در این میدان عظیم و پیچیده، با منطق قوی و سخن متین می توانیم به خوبی به شبهات پاسخ دهیم و راه درست را تبیین نماییم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با تشکر از دولت و کادر درمانی، بهداشتی در مقابله با کرونا گفت: برنامه هوشمند مقابله با کرونا، طرحی برخاسته از تدبیر صحیح در توجه به مسائل معیشتی همزمان با مقابله با کرونا است که طرحی موفق ارزیابی می شود.

درخواست یک چهره سیاسی اصولگرا از ترکیه و جمهوری آذربایجان

وی همچنین با تقدیر از سفرهای استانی بدون تشریفات رییسی، از دبیران حزب موتلفه اسلامی در استان هایی که رییس جمهور به آنها سفر می کند خواست ضمن انعکاس نظرات مردم و مسائل استان، اقدام لازم را برای موفقیت هرچه بیشتر این سفرها داشته باشند.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو از رییس جمهور خواست که در چند برنامه ضربتی، مهار تورم و گرانی های بدون دلیل، ساماندهی بازار ارز و افزایش قدرت درآمدی مردم را در اولویت قرار دهد و موانع تولید از جمله قانون چک که مزاحم تولید و موجب نارضایتی مردم است را چاره سازد.

وی از برخورد قاطع با کره جنوبی که 7 میلیارد دلار پول ایران را نمی پردازد و از ممنوعیت واردات از کره جنوبی به ایران استقبال کرد و حمایت از نظر رهبر معظم انقلاب درباره حمایت از لوازم خانگی تولید داخلی را بهترین راهکار برای دولت دانست.

بادامچیان انتصاب برادر متعهد جبلی به ریاست رسانه ملی را تبریک گفت و برای وی و همکارانش مزید توفیق در امر هدایت فرهنگی و تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی را مسالت کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درگذشت همسر صبور امام موسی صدر را به خانواده ایشان، ملت لبنان و ایران و علاقمندان ایشان تسلیت گفت.

بادامچیان با اظهار تاسف از درگذشت پزشک متعهد و فداکار مرحوم دکتر طریقت منفرد که از همراهان موتلفه اسلامی بود را به خانواده، جامعه پزشکی و همکاران وی تسلیت گفت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان برای راهپیمایان اربعین و شرکت کنندگان در راهپیمایی باشکوه بازماندگان اربعین، قبولی زیارات و دعاهایشان را مسالت کرد.

23219

پست بعدی

روایت جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از قدرت نیروهای مسلح

ی اکتبر 3 , 2021
ایرنا نوشت: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس، یکی از مهمترین مولفه‌های گام دوم انقلاب را قدرت و توانمندی نیروهای مسلح ارزیابی کرد. امیر سرتیپ نوذر نعمتی در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا، فرماندهان ۸ سال دفاع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000